Jump to content

billigst mulig leirdue ammo


knutmstien

Recommended Posts

som overskriften sier.

har en bekjent som skal med bil til oslo,å vi har planer om å hamstre inn trenings ammo så de holder,prisene her i rana er på utrolige 110kr for cleaver trap per 25smell :roll:

noen som har noen snasne tips om hvor man kan fåtak i rimelig ammo? sånn ca 1,50kr per patron

Link to comment
Share on other sites

Syns det virker bra i den hagla jeg har skutt det i, merker ikke forskjell på den og gamebore sine skudd. Vis dere skal ha 3000 skudd så er det bare å dra innom flere plasser å høre. Evt taylor outdoor i Sørumsand, der kan dere kanskje få tilbud.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Link to comment
Share on other sites

Fikk et tilbuds blad i forbindelse med åpningen av nye Jakt og friluft på Hvalstad hvor det sto at alle butikkene hadde tilbud på jaguar patroner til 99 øre med teksten "Begrenset antall! Vi selger så lenge vi har på lager" Men dette var max 500 pr kunde.

Link to comment
Share on other sites

Har erfaring med SAGA. Bergens Jæger og Fiskerforening (BJF.no) har brukt over 100 000 av de skudene siden vi åpnet banen vår. Vi har hatt minimalt med feil på patronene. Noen av konkuranse skyterne skyter med RC . men det er fordi denne patronen har et bedre bilde i noen av haglene.

Link to comment
Share on other sites

Har skutt ganske mye (noen tusen skudd) med de Jaguar patronene som Jakt og Friluft solgte for 99 øre på Gjøvik. Kan ikke si jeg merker noen stor forskjell på de og på andre skudd til 50 øre mer. De setter bra skuddbilder i børsa (testet på papp) og de brenner rent så det blir lite dritt i mekanismen.

 

Det er fortsatt mannen bak kolben som må sørge for å knuse dua :wink:

Link to comment
Share on other sites

Har endel tusen skudd med Saga Eurotrap fra XXL nå og kan ikke si meg annet en fornøyd med disse.

 

En venn har Weatherby SA-08 og våpenet hans veksler problemfritt med Saga, men med Gyttorp Steel Max veksler den en sjelden gang i blandt. SA08 veksler på gass så det sier ikke mye om trykket i patronen vil jeg tro, men kan være en hjelp til andre med gassdrevne halvautomat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...