Jump to content

Langholdsstokk prosjekt


Recommended Posts

Har i fleire år tenkt på å gjere noko med stokken på mi Remington 700 VLS. Den originale laminatstokken var grei nok som jaktstokk, men kom til kort til det bruket denne rifla var tiltenkt (først og fremst seljakt).

 

Grubla fælt på om eg skulle heller kjøpe ein ny HS-stokk, men fann ut at det kunne jo vore kjekt å pussa litt på den originale og. Om det vart no heilt katastrof var det jo ikkje verre enn å kjøpe ein ny.

 

Fekk desverre ikkje tatt bilder under arbeidet, mest på grunn av at dette var eit ganske langvarig prosjekt.

 

For å forme om stokken vart det enkelt og greit brukt vinkelslipar og flap-disk. For å bygge på vart det brukt glassfibermatter og polyester til grovarbeidet, og polyestersparkel til finforminga.Den justerbare kinnstøtta er laga av eit utskore stykke av ei 25-liters syrekanne.

 

Før ombygging:

700VLS243.jpg

 

Etter litt glassfiber og lakk:

Remington700002.jpg

Remington700004.jpg

Link to comment
Share on other sites

Det eg meinte var at eg var ikkje heilt fornøgd med den originale stokken. Denne har eit langt slakt pistolgrep som ikkje passar liggande skyting i det heile, passar betre på ei dobbeltløpa hagle med doble avtrekkarar :)Ein anna sak var at den var altfor lav for bruk med ein kikkert med stort objektiv.

Link to comment
Share on other sites

Sjå der ja Lars,

Kjekt og sjå du fikk lagt ut bildene på nettet.

 

Synst resultatet ser både bra ut og at du har fått med dei viktigaste tilpassingene i bakstokken for at den skal vere god og skyte med i liggene stilling.

Likte spesielt godt matrealvalget du brukte for og lage kinnstykket :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Einaste som mangler er eit skikkelig kikkertsikte på rifla så er du klar for noko lanholdskyting.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...