Jump to content

Ett laderom blir til


blackops92

Recommended Posts

Håbbyen min har blitt kastet ut på garasjeloftet.. :(:(

 

Så jeg får jo bare gjøre det beste ut av det.... :D

 

Blir nåkk bra.

 

 

Jeg ser fram til å flytte på garasjeloftet! Står igjen å bygge garasjen, men 2/3 av loftet blir "gutterom". Kulestøping og sveising/lodding i et hjørne nede i garasjen med skikkelig avtrekksvifte.

Link to comment
Share on other sites

Det samme gjør jeg, gleder meg til få eget rom, selvom det er garasjeloftet.......holder på nesten hver ledige time for tiden med gjøre istand hele garasjeloftet til "MITT" rom :mrgreen:

Med hovedfokus på lading og noe fluebinding.....

 

Pressa står og verker etter komme skikkelig igang.....men denne hersens sommerferien fosinker det litt....på annen side så samler jeg på meg mye plusspoeng til senere bruk utover sensommer og høsten :D

Link to comment
Share on other sites

Siden vi nettopp har kjøpt nytt hus er selv i startgropen for å lage nytt laderom, blir ikke så stort, ca 2x2 meter, men det skal inredes kunn med ett formål, lading og våpen pleie, skal ha ett eget tilsvarende rom for mer "skittent" arbeid, slikt som kniv sliping og skjæring av stokker.

Greit å da bruke ledig tid på jobb til å lage tregninger til det nye rommet.

 

Bilder vil komme når bygge prosessen tar til, men må nesten få flyttet ferdiger først ellers klikker vel kona.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...