Jump to content

Sit.rap fra Fossdal


Fossdal

Recommended Posts

Hei, og takk for sist.

 

Det har blitt meg fortalt at jeg har har vært etterlyst her inne, og jeg vil derfor avgi rapport.

Jeg har i en periode vært vanskelig/umulig å få tak i, og noen har måtte vente alt for lenge på arbeid.

Jeg har tidligere hatt null-toleranse for slik opførsel fra andre, og kan kun hoderystende se tilbake på egen opførsel.

Overskuddet har rett og slett ikke vært der, uten at jeg ser grunn til å gå i detaljer.

 

Dette beklager jeg på det sterkeste. Jeg er virkelig lei for det. Det skal ikke være slik.

 

Driften fremover blir lagt litt om, da jeg begynner i ny jobb i nordsjøen 18 august.

Det første halve året går jeg standby, men vil etter det begynne i fast turnus.

Jeg vil fortsette som børsemaker når jeg er hjemme.

Jeg kommer til å legge om en del rutiner, særlig angående garanti på leveringstid og kontakt med kunde underveis.

PM og mail blir heretter besvart innen 24 timer - garantert!

 

Jeg håper i tilleg å få mer tid til å bruke her inne. Savner Sluttstykket, og det virker som om Kammeret har etablert seg godt i tiden jeg har vært borte. Morro å se hva dere har fått til!

 

Mvh,

 

Bent Fossdal

Fossdal Gunsmithing.

Link to comment
Share on other sites

Flott Bent, denne rapporten trur eg nok enkelte har savna. Kjenner litt av det du beskriv her på pelsen sjølv. Kan være tøft nok med jobb, unger, kjerring og hobby. Alle skal ha sitt og alle skal ha det NÅ...

 

Flott gjort av deg å komme med dette. Får håper du trivest i ny jobb og håpe du fortsett det gode arbeidet med børser i alng tid framover. Du er lovprisa i ditt yrke og bortsett frå det som du har stritt med og som du beklager her, har eg kun tilgode å høyre masse fint om ditt arbeide.

 

Keep on the good work!! 8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...