Jump to content

Blaser R93


Tom-Erik

Recommended Posts

Er veldig nysgjerrig på hva som er "ymse" med classic til Zeiss? Hadde han sagt Duralyt, så kunne jeg vært enig i at det har noen ymse eksemplarer.

Men Classic? Nope!

 

Forøvrig så er det ei solid pakke du kjøper, prisen er vel helt grei, med tanke på at det er links.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Har samme oppsettet selv (ikke links) og synes prisen høres grei ut. Nå kjøpte jeg litt stykkevis og delt og har heller ikke finregnet på hva jeg har betalt. Prøver heller å glemme prisen så fort som mulig, med mindre det er et røverkjøp av dimmensjoner, hobby koster penger punktum!

Hvis du ikke har vurdert kapping av løp, hadde jeg vurdert det. Min er kappet på ca 50 cm og den synes jeg er passe hendig i skogen...

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ute etter en Professional camo stokk til Blaser R93, er det noen som vet om det er å få kjøpt nå for tiden? Jeg går ut fra at dette er en rett stokk slik at jeg bare kan flytte mitt links sluttstykke fra Lux`n og over på professional stokk?

Link to comment
Share on other sites

Godt kjøp og lukke til.

Du blir sikker glad i denne rifla.

:shh:

Berre lytt på den nydelege musikken kvar gong ladegrep blir gjort. :clap:

Det er berre himmelsk. :crazy:

Ingen andre rifler spelar så vakkert! :wave:

Du får berre lyst til: - ein gong til,- så nett ein gong til og, - berre ein gong til. :shifty:

Endå ein gong? ja! OK! :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...