Jump to content

Sikte til Ruger Super Blackhawk.


Junell

Recommended Posts

Eg har lenge hatt ei plan om å "friske opp" ein Super Blackhawk og er på jakt etter eit nytt baksikte. So vidt eg kan skjønne er ikkje utvalget allverdens stort. Eg har so langt funnet kun to sikter som er greie og som kan skaffes utan mykje om og men. Det eine er Bowens "Rough Country"-sikte med matchblad levert frå Brownells. Det andre er eit heilt standard LPA.

 

Spørsmålet er om det finnes andre modellar eg bør vurdere? Eg har sett etter Bowens "Target Style" sikte, men finn ikkje nokon som sender det hit til moderlandet. Er det nokon som aner om det finnes nokon som levarar slikt? (Bowen sjølv sender visstnok ikkje ut av junaiten)

 

Om siktet passar til Blackhawk eller Redhawk/GP-100 er akkurat det samme for min del. Eg har forstått det slik at den einaste forskjellen er høgda, og det er uproblematisk sidan eg uansett skal bytte ut forsiktet.

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar. Eg må erkjenne at Millett har eg eit noko ullent forhold til, utan at eg kan begrunne det med saklege argument. Det botnar vel i at eg synest dei er lite tiltalende reint estetisk.

 

E-bay har eg sjekka sporadisk etter sikter, men so langt har eg ikkje funnet noko.

 

Eg er for so vidt klar over at Jetcarrier er ei løsning, men som jetcarrierjomfru er eg bittelitt skeptisk til opplegget. Skjønt, det ha jo vore svært stas om eg kunne lagt mine klamme fingrar på litt anna småpjask når eg først er i gang.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...