Jump to content

Dillon


bergen616

Recommended Posts

6834.- betalte jeg inklusive frakt og moms for en 650 med220v hylsemater, alu rull håndtak, strong mount, kulebrett, 3 ekstra toolheads, reservedelssett, ekstra tuber til hetter, + noen ting til jeg har glemmt, åja, alt av "whistles & bells :lol: Kort sagt; Meget komplett+moms... Alt etter hvor du henter priser fra, så tror jeg det lønte seg så det holdt

Link to comment
Share on other sites

Gled deg til den kommer!! Det er litt fikling og styr med å få alt riktig innstilt og i "godt gjenge", men herregud så rått å lade 10-12 patroner i minuttet... Noen av oss som har ei slik presse burde egentlig legge ut en filmsnutt (Jeg kan det ikke...) slik at folk kunne sett hvor effektiv den er. Jeg hadde aldri forestilt meg det iallefall.

Jeg lader 6,5x55 til DFS-skyting.

Link to comment
Share on other sites

hei igjen!

 

Har ikke regnet velig mye på det enda,

 

Presse med die sett 2800 kr (560 $) (presse 504 $)

mva ca 700 kr (men har fått en avtale med sender, kan henne eg slipp noe av mva)

jatcarrier 295 kr, sjø frakt.

Fakt i norge: ca 200 kr

 

uten noen ekstra utstur til pressen kommer den meg på ca 4000 kr. Eneste kipe er att det tar 4 uker med båt, eg att det er 2 uker mellom være båt avgang.

Link to comment
Share on other sites

6834.- betalte jeg inklusive frakt og moms for en 650 med220v hylsemater

Dette var med Jetcarrier sjøfrakt. Det var 2 like store kasser. Jeg betalte $500 for pressa, og $500 for det jeg hadde med ekstra. Har du hast vil det ikke koste mye ekstra med flyfrakt faktisk, du kan enda styre om bookingen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...