Jump to content

Går denne kabalen opp?


svartepetter

Recommended Posts

Skal snart til å søke på mine første handvåpen. Har vore aktiv skytter tidlegare også, men det er først no at eg har prioritert å kjøpe eigne våpen.

 

Den foreløpige ønskelista ser slik ut:

 

- Pistol .22 til finpistol og finfelt.

- Pistol 9mm til militærfelt.

- Revolver .38 til grovpistol.

- Revolver .44 magnum til magnumfelt.

 

Vil dette gå gjennom hos onkel Blå, eller får eg overlapping her slik at dei kan nekte meg eit eller fleire av våpna? Burde eg evt søke i fleire omgangar?

Link to comment
Share on other sites

søk om 38 spes som revolverfelt. Så kan du etterpå søke om 357mag til magnum1 siden hverken 38spes eller .44 kan brukes i mag1. så kan du søke om en 9mm til og kjøpe en liten glock i spesialpistol, samt en 38 spes snubbnose i spesialrevolver, og en ny topp til 22lr pistolen i 32 til grovfelt i og med at 38-revolvern med langløpet ikke er spesielt egnet til grovfelt, men desto bedre i revolverfelt. Da begynner du kanskje å få felt-våpna komplett :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Er målet å ha mosjonsskyttar-"kvota" på maks fire våpen? I så fall er det eit poeng å satsa på våpen som er lite spesialiserte. Slik får du skyta flest mogleg greiner med det utstyret du har. Eg hadde nok heller søkt om .357 i staden for .38. Og søkt det til M1 om våpenkontoret ditt er av det håplause slaget.

 

Er målet derimot å bygga ut til full våpengarderobe (1 våpen per skytegrein, i alt 8 i NSF), då må det tenkast meir strategisk ved søknad, slik at denne ikkje saboterer for framtidige skytegreiner. For desse skyttarane er det viktig at våpna er mest mogleg spesialiserte. Det finst folk som skyt bra med .38 revolvar i grovpistol, men dei er ikkje mange. Det er ingen grunn til å sperra denne viktige greina med eit våpen som ikkje er spesialisert til bruken.

 

Soknar du til eit våpenkontor av det slaget som berre ikkje vil forstå skytesport, dei som les utstyrsreglementet vårt som fanden les Bibelen, så er det to hovudreglar om du høyrer til den seriøse konkurransetypen og står i startgropa for innkjøp:

 

1: Ikkje søk/kjøp spesialvåpen (Mag1/2, Spesialpistol/ -revolvar) før du har innvilga/kjøpt normalvåpna (fin, grov, revolvar og militær). Hos ekstreme politikammer (dei kjennest på ryktene), må du innvilgast grov før du søker revolvar og militær, fordi både .38 revolvar og 9mm pistol kan brukast som grovpistol, men ein dedikert grovpistol kan ikkje brukast til revolvar/militær. :crazy:

 

2: Les og kunn NSF's reglar (eit dommarkurs er kjekt å ha). Norges våpenlov, forskrifter, samt PODs bortforklaringar høyrer med. Det som galdt for eitt år sidan, kan vera forelda nå. Tru ikkje det du les på Kammeret.no eller høyrer i klubben, det er ofte gamle, utgåtte reglar. Det eg her har skrive blir ugyldig så fort den nye våpenlova trår i kraft. Du er sjølv ansvarleg for å kunna reglane som til ei kvar tid gjeld.

 

NB: Ta alltid kopi av søknaden :!:

Link to comment
Share on other sites

Lederen i Fagkomite Pistol har laget et skriv som beskriver en pistolskytters utstyrsbehov. Dette la jeg med som vedlegg sist jeg søkte. Bl.a. om revolver i .32 til grovpistol og en fripistol. Alt ble innvilget. Kontakt fagkomitelederen eller send meg en PM hvis noen er interessert i dette skrivet.

Link to comment
Share on other sites

I fare for å bli oppfatta som politisk korrekt, eller skytterpolitisk ukorrekt, vil eg nevne at eg ikkje heilt ser poenget med å bruke veldig mykje krefter på å tenke ut rekkefølga ein skal søke våpen i. So lenge ein har tid til å skyte får ein alltids nok stevnestartar til å kjøpe det ein treng. Om ein ikkje har tid til å skyte er det vel heller ikkje so viktig å ha 14-15 spesialiserte våpen til alt NSF har å by på? Joda, eg veit eg sett det litt på spissen. Men bruk heller tid på å skyte enn å planlegge. Dra med skyttervenner og arranger uapproberte innefeltstevner no på vinteren. Det er sabla gøy, sjølv med halv løype, lik avstand og skytetid på alle hold. God trening er det òg. Pluss at slikt, altså stevner, er det som skal til om du aktar å fylle våpenskapet til randen.

Link to comment
Share on other sites

Godt sagt, Junell. Kjetteri høyrer med til god debatt. Og det var ikkje ei oppmoding til sniking i systemet eg kom med, sjølv om eg ser det kan tolkast slik. Her har Norges våpeneigarar måtta innretta seg i årevis på ein måte som mistenkeleggjer dei for å ikkje fara rett åt. Det eg kallar kreativ søkeprosess. Og det slår naturlegvis tilbake på oss sjølv.

 

Men det har vore slik at pistolskyttarar har vorte behandla med den vrange viljen på fleire våpenkontor. Når du vert firkanta behandla, må du søka på firkanta måte. Det kan tolkast som å gå krokvegar, men er berre rein pragmatikk i høve den faktiske sakshandsaminga.

 

Så når du står og skal kjøpa dine første våpen og ynskjer deg ein "flying start" mellom anna for å delta på flest mogleg stevne og å trena fleire greiner, må du ta omsyn til at våpenkontoret ikkje naudsynleg ser like positivt på sporten som du sjølv.

 

Til dømes: Vil du ha ein .357 til spesialrevolvar, ein .357 til revolvarfelt og ein .357 til Mag1? Det er ikkje overalt det går. Kvifor denne komboen eigentleg er så mykje særare enn til dømes .22 til spesialrevolvar, .38 til revolvar og ein .357 til Mag1, veit eg ikkje, men den er beviseleg verre å få godkjent.

 

Eg går ut ifrå at folk som samfunnet finn skikka til å ha våpen også er seg tilliten verdig når det kjem til at dei brukar våpna i samsvar med oppgitt bruksområde. Det er forstemmande at ein tvingest å gjera det slik at ein blir mistenkeleggjort.

 

Elles får me håpa tidene med kreativ søking snart er forbi; Dominos innleggg ber bod om det.

Link to comment
Share on other sites

Er målet å ha mosjonsskyttar-"kvota" på maks fire våpen?

 

Det er ikkje noko mål å fylle ei kvote. Poenget er at det ikkje er allverdens med stemner i mitt område, så når eg først har anledning til å delta vil eg gjerne ha arsenalet til å delta i litt forskjellige greiner.

 

Eg ser poenget med å vente med å søke på magnumrevolveren til eg har fått dei tre andre våpna i hus.

 

For desse skyttarane er det viktig at våpna er mest mogleg spesialiserte. Det finst folk som skyt bra med .38 revolvar i grovpistol, men dei er ikkje mange. Det er ingen grunn til å sperra denne viktige greina med eit våpen som ikkje er spesialisert til bruken.

 

Eg likar å skyte med revolver. Revolver og felt er "moro-delen" av skytinga. Finpistol er den "seriøse", i den forstand at det er den einaste greina eg har amibisjonar om å unngå sisteplassen på alle stemner.

Link to comment
Share on other sites

Det var ikkje direkte mynta på deg, Nooby, kanskje ikkje denne tråden heller. Men generelt vil eg påstå at ein har større skyteglede av det våpenet ein har enn det ein planlegg å kjøpe. Eg vil heller ikkje sjå vekk frå at ein blir betre å skyte med det òg, om ein sammenliknar med det som kun står på plana.

 

At det finnes firkanta saksbehandlarar skal eg ikkje krangle på. Men ein treng likevel ikkje male fanden på veggen. (Igjen, ikkje mynta på deg, Nooby). Eg har fleire gode skyttervenner som tek i overkant mykje hensyn fordi dei innbiller seg, eller har høyrt at ein-eller-anna saksbehandlar krever ditt-eller-datt når dei skal søke om våpen til jakt eller sport, og dette før dei har fått avslag på noko som helst. So lenge ein oppfører seg ryddig og brukar gode og fornuftige argument skal ein komme langt for å få det ein vil, soframt ein har aktivitet som matchar søknadsbunken. Eg soknar heldigvis til eit lensmannskontor med fornuftige folk, det er heller ikkje utenkeleg å møte vedkommende som behandlar søknader verken på rype- eller reinsjakt. Eg trur nok at det er vanlegare å møte oppegåande folk enn dei som er håplause, sjølv når ein skal søke på våpen.

 

Revolverskyting er sabla gøy, svartepetter. Det går dessuten finfint å bruke den revolveren du ender opp med til grovfelt. Sjølv brukar eg ein 6" 686 med eit passeleg lett og ureint avtrekk. Eg har kanskje ikkje vunnet noko med den, men det gledar meg stort dei gongene eg skyt betre enn forventa. Ambisjonane mine er dog ikkje høgare enn å få konkurransetreninga. For ein slepp ikkje unna einhandsskyting i revolverfelten, og eg brukar jo den samme revolveren der.

 

Å kunne skyte mest mogleg med dei første våpena du kjøper er veldig fornuftig. Med ein .22, ein mil.pistol og ein revolver vil du jo kunne skyte alle dei "vanlege" feltrundane, so er det berre å supplere med det som ser mest intressant ut. Kva krets soknar du til, sidan det er dårleg med stevner?

Link to comment
Share on other sites

Å kunne skyte mest mogleg med dei første våpena du kjøper er veldig fornuftig. Med ein .22, ein mil.pistol og ein revolver vil du jo kunne skyte alle dei "vanlege" feltrundane, so er det berre å supplere med det som ser mest intressant ut.

 

Det var min tanke også. Litt kjedeleg å reise på feltstemne med berre ein .22 :)

 

Kva krets soknar du til, sidan det er dårleg med stevner?

 

Eg held til i Sogn og Fjordane. Mesteparten av pistolstemna her foregår i utkanten Sogn, og skal eg skyte spesialfelt ser det ut til at eg *må* til Sogn.

Link to comment
Share on other sites

For desse skyttarane er det viktig at våpna er mest mogleg spesialiserte. Det finst folk som skyt bra med .38 revolvar i grovpistol, men dei er ikkje mange. Det er ingen grunn til å sperra denne viktige greina med eit våpen som ikkje er spesialisert til bruken.

 

Eg likar å skyte med revolver. Revolver og felt er "moro-delen" av skytinga. Finpistol er den "seriøse", i den forstand at det er den einaste greina eg har amibisjonar om å unngå sisteplassen på alle stemner.

 

Er du glad i å skyta med revolvar, skulle du kan hende kikka litt på ein dedikert banerevolvar i .32 til grov? Slike konkurransemaskinar ligg berre lite til atters for grovpistolane. Då kan du vera seriøs på banen i grovpistol også. Og så vil du ikkje vera bunden opp på til dømes løpslengd og vekt på revolvar-/magnumvåpenet

 

Og: Kvifor ikkje bruka revolvar også i fin? Å skyta med eit våpen ein likar, er første bodet i skyting.

Link to comment
Share on other sites

Er du glad i å skyta med revolvar, skulle du kan hende kikka litt på ein dedikert banerevolvar i .32 til grov? Slike konkurransemaskinar ligg berre lite til atters for grovpistolane.
Etter min mening er en slik revolver bedre enn en halvautopistol. Dette er min erfaring, your mileage may vary.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...