Jump to content

DVD i bladet Jakt og Fiske nr 12


Mikkelrev

Recommended Posts

Hei. Vil bare advare litt. Fikk bladet Jakt og Fiske i går. Inni det bladet så lå det en dvd hvor du bl.a kunne kjøpe 3 forskjellige filmer for kr 69,- pr film. Jeg bestemte meg for å prøve dette og bestillte film nr 1 om Andejakt. Betalte med visa og fikk en opplåsningskode på e-post. Når jeg forsøkte å låse opp filmen funket ikke koden. Hadde kontakt med leverandør i går uten at det ble noen løsning. Fikk 2 mailer i formiddag hvor det bl.a var koder for alle 3 filemene. Ingen av disse kodene fikk jeg til å virke. Har andre opplevd dette?

Link to comment
Share on other sites

Hei. Vil bare advare litt. Fikk bladet Jakt og Fiske i går. Inni det bladet så lå det en dvd hvor du bl.a kunne kjøpe 3 forskjellige filmer for kr 69,- pr film. Jeg bestemte meg for å prøve dette og bestillte film nr 1 om Andejakt. Betalte med visa og fikk en opplåsningskode på e-post. Når jeg forsøkte å låse opp filmen funket ikke koden. Hadde kontakt med leverandør i går uten at det ble noen løsning. Fikk 2 mailer i formiddag hvor det bl.a var koder for alle 3 filemene. Ingen av disse kodene fikk jeg til å virke. Har andre opplevd dette?

Fikk koden til å virke etter mye fikling,

Du må velge tallet/bokstaven i nederste linje og trykke enter, da vil det bli markert i øverste linje som har plass til 8 markeringer.

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg skjønte hvordan man skulle legge inn koden men den funka ikke allikevel.

 

Dette stod i den ene mailen jeg fikk:

Tyvärr har det uppstått vissa tryck problem med koderna på vissa omslag.

 

Forøvrig ikke hørt noe fra dem enda i dag, begynner å bli noen timer siden jeg sendte en mail og lurte på hva som skjedde i saken :trist:

Link to comment
Share on other sites

Så bare at det var vedlagt en DVD - og regnet med at det bare var å putte den i.

 

Men som alle reklamegreier - ble den lagt bort.

 

Så jeg beklager at jeg ikke har satt meg inn i saken - før jeg var så :oops: å kommentere :oops:

 

Hvis det er slik at den som var vedlagt - heller ikke virker.

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg fått svar fra support. Det har skjedd en trykkfeil på noen cover. Jeg får tilsendt en opplåst DVD og en returkonvolutt til den gamle. Dette må jeg si de løste på en kjempefin måte!

 

Ellers kan jeg selvfølgelig ikke uttale meg om filmens innhold enda, men Anders Levén har jeg sett på noen filmer tidligere. Jeg synes han er en kjempebra tv-kokk og har stor tro på ham. Så helt på tryne kan iallefall ikke filmen være.

 

mvh

Oddvar

Link to comment
Share on other sites

Jeg får også tilsendt ny dvd med alle filmene opplåst og returkonvolutt til den jeg har her. Ja, det følger mye dritt og reklame med Jakt og Fiske, men hadde de ikke hatt mulighet til det så har vel hovedmedlemsavgiften med tidsskrift i NJFF vært høyere enn kr 655,-, høyt nok spør du meg. Jeg skal ikke dømme disse filmene før jeg har sett de selvfølgelig men jeg synes ikke det høres lovende ut fra de som har fått sett den.

Link to comment
Share on other sites

...hovedmedlemsavgiften med tidsskrift i NJFF vært høyere enn kr 655...

 

Man får faktisk ikke være medlem uten tidsskrift lenger. Jeg spurte om jeg kunne slippe J&F fordi jeg hadde lite utbytte av det, og fordi jeg synes det er i overkant antiulv, men fikk beskjed om at det ikke var et alternativ lenger.

 

Øivind

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...