Jump to content

Konkrete tips ang leieberedning av reveskinn


vkil

Recommended Posts

Hei!

 

Jeg er ute etter konkrete tips om firma som tilbyr leieberedning av reveskinn?

 

Har søkt på nett og funnet et par steder, men jeg ville gjerne høre om noen hadde egne erfaringer med bestemte leverandører, anbefalinger, eller tips om evt leverandører som ikke er lett å finne på nett. Det er kun snakk om å få beredet et par-tre reveskinn, ikke noen stor produksjon!

(søk på kammeret gjennomført, sjøh!)

 

 

vkil

Link to comment
Share on other sites

Vet at oppdrettere i øst-finmark benytter et firma i Bærum, som jeg ikke husker navnet på nå. Forstod som at disse gikk for å være de beste. Hadde selv et skinn som hadde vært innom der. Det var like fint i 10 år - til en hund jeg hadde i oppstalling forsynte seg av det. Mener de hadde adresse på Kjørbokollen for 10 år siden. Jeg antar at dette er et av de firmaene du har funnet.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Hvis det er bare er til pynt for eget bruk kan dere jo bare gjøre det selv med denne http://www.cabelas.com/product/Deer-Hun ... l+Products" target="_blank" target="_blank

 

Dere må jo flå og salte reven uansett før forsendelse, da er det lite jobb å ta resten selv. Har garvet rundt 30 skinn selv med dette produktet, enkelt og bra nok resultat.

 

Garving og pelsbereding er to vidt forskjellige ting?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...