Jump to content

Softgun IPSC - dette så jo moro ut


OIH

Recommended Posts

Gjetter på at ammunisjonskostnaden bli litt mer sympatisk. For ikke å snakke om at man ikke trenger fallmål i hardox

. Foretrekker denne måten å bruke softguns på enn å skyte på hverandre.

 

Øivind

 

PS! La oss håpe de ikke får åndsverkproblemer med Europe/Final Countdown.

Link to comment
Share on other sites

Har vurdert å kjøpe en til trening selv, det er jo ofte bregrenset hvor mye man har mulighet til å komme seg på banen, men som det sies, er det dette skytesporten ender opp som så finner jeg meg en annen hobby. Det er skyting jeg er interessert i, ikke airsoft ;)

Link to comment
Share on other sites

Heisann

 

Jeg har luftpistol-varianten av SigSauer P226 X-Five Open (den jeg selger her: viewtopic.php?f=104&t=60733) og siden det er en replika og dermed har bl.a. samme vekt som originalen så vil jeg tro det kan være en billig treningsmåte. Kanskje noe man til og med kunne brukt i et litt røffere innendørsoppsett (type lagerhall) nå på vinteren, så hadde man i det minste sluppet snøen :)

Link to comment
Share on other sites

Har vurdert å kjøpe en til trening selv, det er jo ofte bregrenset hvor mye man har mulighet til å komme seg på banen, men som det sies, er det dette skytesporten ender opp som så finner jeg meg en annen hobby. Det er skyting jeg er interessert i, ikke airsoft ;)

 

Det var det med barn og våpen da.... :overrasket:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...