Jump to content

Hvilken butikk på østlandet forhandler Härkila jaktdress


Haldis

Recommended Posts

Er du sikker på dette med Härkila? Jeg har en Härkila jaktsekk (til ca. 2000) og kan garantere at dette er et produkt som aldri har vært testet før det er satt i masseproduksjon. Sømmer revner og spenner knekker etter noen dagers bruk. På en liten jaktsekk! Hat :evil:

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Tenkte å kjøpe meg en ny jaktdress til elgjakta. Har kikket litt rundt og kommet fram til at jeg vil ha Härkila couger eller Racoon. Noen som vet hvilke butikker som har disse dressene? Var på Winge våpen i dag, de hadde bare små størelser.

 

Nå vet ikke jeg hvor i landet du bor, men Zoo butikken på Krokstadsenteret i Nedre Eiker kommune solgte Härkila Raccon i fjor i hvertfall.

Jeg kjøpte jakken der og bestilte buksa fra Winge Våpen da de ikke hadde størrelsen min inne. Forøvrig en meget bra dress!

Link to comment
Share on other sites

Takker for alle tips. Har tatt en liten ringerunde, men det er få som har min størelse. Kjedelig å kjøre langt for å finne ut at de ikke passer. Det er ikke noen som tilfeldigvis bruker XXL som har Härkila som kan si hvilken størelse de har på sin dress. Tror jeg må ha C60, men butikkene må bestille for meg for så store størelser. Kjedelig å sitte igjen med for liten/stor dress.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...