Jump to content

Ammunisjon på Nordby?


Jonsol

Recommended Posts

Det er ingen som selger ammunisjon på Nordbysenteret, men det ryktes om at de selger det i en av butikkene ved den plassen som har en veteranbil på et tak. Husker ikke hva plassen heter, men den var en av de hete handleplassene i Svinesund før Nordbysenteret. Tror butikken heter Sig-maskin.

Link to comment
Share on other sites

Husker jeg riktig er det samme eier til TV boden som til butikken rett over for dem.

I Strömstad selger vel Järnia ammo (gjorde i hvert fall for noen år siden) disse holder til på Oslovägen like ved det förste Systembolaget du ser når du kommer inn til Strömstad. (ta venstre ved andre rundkjöringen, eller lokalt oppkallt "Norpolen")

 

Siden mener jeg noen mente att XL bygg også selger ammo. Dem finner du ved og ta til venstre i förste rundkjöringen, når du har gjort det passerer du Eurocash butikken på din höyre hånd, da bruker du hornet og vinker til meg, sitter i 2etg med utsikt mot Volvo selgeren, så tar du förste til venstre så ser du og kommer til XL bygg.

 

Men jeg trur faktisk ikke disse er noe spesiellt billige på ammo. (eller noe annet heller for den delen)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...