Jump to content

Browning Highpower


Mag44

Recommended Posts

Hei,

 

Mener at Børselars har sagt at han har en boks med BHP deler. Alt etter hva du er ute etter kan du jo spørre. Ellers har jeg funnet Brownells meget rask grei å handle med.

 

Lykke til. BHP kan være litt kronglete å få tunet opp, men du verden for en kjempepistol :!:

 

Mvh,

IHL

Link to comment
Share on other sites

kanske lite off topic, undertecknad äger en FN browning HP 9mm. Rekylen e hård och känns "inte bra". Vapnet i övrigt spottar tomhylsor i ansiktet på mig. Skulle inte tro att detta är normalt beteende för detta vapen ?

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Hei!

Fortsetter på denne tråden jeg,for det gjelder samme våpen :)

 

Har tilbud om en HP fra ca 1937-39,å denne passer meg utrolig godt,plukker den opp å siktebildet er der dønn!

Men greia er at det er jo faste sikter å det er litt dumt når jeg skal bruke den i felt å på bane.

Er det noen her som vet om en sleide fra en ny / moderne HP vil passe denne?

Jeg vil gjerne holde våpenet i original stand,mulig det ikke har noen verdi men jeg har ikke lyst til å banke ned justerbare sikter på den originale sleiden :roll: .

 

Takker for svar :)

Link to comment
Share on other sites

Hva med et LPA lavprofil justerbart baksikte ? Modell TPU55BR går rett i svalehalesporet uten modifikasjoner og er lavt nok til å bruke det originale forsiktet - m.a.o. du kan reversere den til originalstand.

 

LPA sine websider finner du her: http://www.lpasights.com/catalog.html

 

Ad ekstra sleide, så TROR jeg disse går om hverandre slik at du kan bruke en Sport-sleide fra før de innførte tennstiftsikringen på den, men jeg er ikke 100% sikker.

 

/HPJ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...