Jump to content

Ang avtrekk på Glock 17


simen_s_k

Recommended Posts

Hei, er det noen enkel måte man kan få mer smooth og lettere avtrekk på Glock 17, eller bør man sende inn til børsemaker? Har 3. generasjon, men har hørt det skal være en enkel måte å gjøre det på gen 4, men er det det på 3.? Avtrekket er ikke så ille, men har kjent bedre. En annen ting jeg lurer på er om jeg gjør det, vil det være diskvalifiserende under praktisk skyting eller andre skytegrener?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Glock må være bortig mot værdens enkleste våpen å demontere i småbiter og sette sammen, så trenger ikke sende den til børsemaker.

 

Jeg har BLANKpolert alle begevelige deler i avtrekket i min Glock med Dremmel. (Har forøvrig gjørt dette i alle mine våpen)

Har et meget bra avtrekk på denne nå.

Har i tillegg 3.5lb connector og avtrekkstopper. Du kan også eksperimetere med lettere tennstempelfjær, men om den er for lett får du mye klikk.

 

Holder vektkravet på avtrekket fint. Når man skyter trenger man mest kraft på første skudd, så er de resterenede lettere. (ikke slipp avtrekket helt fram mellom hvert skudd, kun det lille som skal til for å få nytt tak på tennstempelet, så blir avtrekket lettere)

Link to comment
Share on other sites

Autosol metall, gelcoat og krompolish

 

Rense og poleringspasta for alle metaller og gelcoat produkter. Polerer og fjerner rust i en operasjon. Utmerket for polering av blandt annet

krom støtfangere, plastbåter (gelcoat), PVC hagemøbler, etc.

 

 

Lett pasta for polering av båt, hagemøbler, etc. Denne pasta er lett å jobbe med. påføres for hånd eller med poleringsmaskin.

 

http://www.rodin.no/kategoriliste/kjemi ... mpolish-1/

 

funker til mye, ikke prøvd det på blånerte våpen, men trur nok blåneringen vill få skader ja. Men er jo ikke noen blånering på de sliteytene som bør poleres på en Glock.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...