Jump to content

Ny Franchi Predator synt


westernhester

Recommended Posts

Jeg bestilte en ny Franchi Predator og fikk den tilsendt for noen dager siden og ble veldig skuffet da den ikke ser "ny" ut.

Selger påstår at våpnet er nytt rett fra lager.

Jeg lurer derfor på om noen har kjøpt en ny predator i det siste som kan si feks hva som skal følge med i pakken.

 

Bilden er tatt når jeg åpnet esken.

DSC_0199b.jpg

 

Jeg tror ingen levrandør pakker nye våpen slik.

Det ser også ut som det mangler hvertfall en chok eske. den med 3 stjerner, og våpen oljen er nesten tom og mangler plastlokket. Ladegrepet som ligger i esken sølvfarget, men de jeg har sett på predator er svarte.

Stokken er også ripete.

Link to comment
Share on other sites

Ut fra det du beskriver med riper og at det ser ut til og mangle en choke + at oljeflaska var halvtom ser

det unektelig ut som om de har prøvd å lure på deg ei brukt hagle til prisen av en ny. Vordan ser det foresten

ut inni løpet ? vert inntresangt å høre om det er tegn på om den er skut med før, problemet kan vel bli å bevise

at det er ei brukt hagle du har fått, men heving av kjøpet bør være mulig.

Link to comment
Share on other sites

Det ser ikke ut som den er skutt med, men jeg er helt fersk når det gjelder våpen.

For meg ser det ut som en utstillingsmoddel eller vert hos en kunde som har ombestemt seg.

Jeg venter på telefon fra selger, de har lovet å ringe tilbake i dag (mandag). Jeg vil ha en ny eller pengene tilbake.

Så får se hva han sier.

Men hva skjer med våpensøknaden hvis jeg vil ha pengene tilbake. Må jeg søke på nytt med nye gebyrer?

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener ihvertfall du har rett på heving av kjøpet ettersom hagla har riper, det skal helt klart

ikke en ny hagle ha. Når det gjelder våpensøknaden er det vel også noe butikken må ordne opp i,

går ut ifra at de har sendt den delen vor selger stempler og våpen nr osv står på, du trenger ingen ny

søknad vil jeg tro.

Link to comment
Share on other sites

Butikk kan/skal sørge for ombytte, de ordner dette lett med en telefon til våpenkontoret ditt.

Det ingen gebyrer å betale. Fikk selv byttet et våpen, og det var etter flere måneder, dette etter at våpenkort var mottatt. Fikk bare en utlånserklæring fra butikk i påvente av det nye våpenkortet.

Link to comment
Share on other sites

hvis du har kjøpt den hos de som tidligere hadde agenturet på franchi så kan jeg ikke si at jeg er overrasket, uten å si noe mer om det.

jobber selv i bransjen og vi sjekker våpenet før det selges selvfølgelig, sjekker at alt er i esken osv :) Men vi lar aldri esken se slik ut når vi gir den ifra oss!

burde ikke være noe problem å få byttet den inn i en ny en.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...