Jump to content

Kulepriser hos jakt og friluft


.475 A&M

Recommended Posts

Dette måtte jeg bare lufte for nå ble jeg skikkelig :twisted: Hvorfor i alle dager har nevnte foretak de syke prisene på kuler sammenlignet med de andre selskapene som fører de samme varene? Nå har jeg sjekket i forskjellige kaliber og nettsteder, for min del gjelder det .243 og .375. Prisene må ha vært skrevne med gaffel hos jakt og friluft. Jada vet at de skal leve de også og bla bla bla. Men det blir ikke noe handel derfra det er helt sikkert!

Link to comment
Share on other sites

Mener å ha lest dette i Jakt og Fiske for en stund siden. Finner ikke det nå i farta.

Kikket i Brønnøysund Enhetsreg., men der står det bare Aksjeselskap.

 

Både Nordskog og J&F er begge AS og alle registrete endringer i eierskap og aksjeposter finner du der. Proff og Purehelp er også interessante sider om du skal snoke litt

 

J&F har kjøpt opp boet etter det som var Jaktpartner på Gjøvik nå i April/Mai 2011 og det var en liten story på i ett av jaktbladene. MAS Holding kjøpte også Ing. Aaberg i 2010. Nordskog må nok sørge for mer økonomisk ballast før de skal begynne å kjøpe opp andre :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...