Jump to content

Feltskyting Magnum2 med pistol.. Hvilken alternativer?


IBICO

Recommended Posts

Sitter med innvilget søknad for Magnum2 i 44 Magnum. Finnes det andre alternativer enn Desert Eagle 44Magnum?

 

Har hørt om en 1911 sak i .460? Noen flere som vet av alternativer som er mulig å kjøpe? Å ha 1911 som kan skyte Magnum2 og evt. en til Magnum1 hadde ihvertfall vært noe.

 

Grunnen til pistol istedenfor revolver, er bare fordi det er sånn jeg er skrudd sammen.. :winke1: Etter å lagt meg elsk på min GSG 1911, blir jeg å bytte ut Tanfoglio gold match med en Kimber 1911 sak iløpet av sesongen. Derfor begynte tanken om å ha 1911 varianter også i Magnum klassen på feltskyting.

 

Så om noen klarer å komme med noen fornuftige svar? Kan godt hende noen vil komme med gode grunner for å velge revolver istedenfor, men ikke begynn å diskuterer det i denne posten ihvertfall.

 

Venter spent på svar.. og gjerne evt. erfaringer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en .45 WinMag L.A.R Grizzly. Den er overraskende presis og om den bare lades til kravet til Mag2, så er den behagelig å skyte med. Jeg har hatt planer om å komme meg med på et å annet Magnum 2 stevne med den, men har ikke klart å finne tid enda. Jeg hadde den ute for salg en stund, men når jeg fikk napp, så fikk jeg "kalde føtter" og ombestemte meg, vil ikke selge. Har også pipe i .357/.45 GWM...

Link to comment
Share on other sites

Hva med en 6" 1911 i 10mm? F.eks STI Perfect 10.

 

Det finnes fabrikkammo som skal gi faktor rundt 250 i en Glock 20 (4,6" løp).

Med 1,6" lengre løp bør det vel gå relativt greit å få 25 faktorpoeng ekstra?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...