Jump to content

Påskefelten Oppdal Lørdag 23 April


Arvmar

Recommended Posts

Vi ønsker velkommen til den tradisjonelle påskefelten på Oppdal påskeaften 23 April fra Kl.1000.Det skytes F G M R.Har skjekket langtidsvarselet,og det loves sol fra skyfri himmel Lørdag.Det meste av snøen er borte,så det ligger an til bra føre i feltløypa,men litt vått er det jo på noen plasser.

For ukjente så ligger det veibeskrivelse på NM sida vår. oppdalsnm.net

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg "ni-trent" fysisk - for å kunne ha en fordel mot de som "bare" har trent skyting (for jeg har knapt nok tatt i et våpen siden februar).

 

Og er selvsagt råskuffet over at fremkommeligheten er på topp, og at alt slitet - er fullstendig bortkastet :cry:

 

Hva med en side-match, hvor man starter 1 km unna standplass - og beskyter 5 mål på kortest mulig tid :wink:

 

Eller blir det et "underskuddsforetagende" :lol::?:

Link to comment
Share on other sites

201 starter med skyttere fra 28 klubber og 8 kretser,det må vi si oss meget godt fornøyd med.Takk til alle som tok veien hit.Desverre så har vi litt problem med nyinnkjøpt resultatprogram,så vi må drøye litt før vi sender ut resultatlista,men den kommer snart.

Link to comment
Share on other sites

Skal absolutt si at dette var moro, jeg var med for første gang i i felt løypa, å dette blir nok en gjenganger, eneste jeg vill kommentere, ikke kritisere var at dommeren som gikk ut med lag tre, kunnet med fordel vært mer informativ i forhold til antall skudd å mål rammer å at ekstra beskjeder kunnet ha kommet etter at alle hadde fått av hørsels værnene. Det skal sies at det ble bedre etter hvert uti løypa, så jeg regner med at dette kom som ett resultat av det var lenge siden sist :) ellers kjempe fornøyd.

 

Vurdering av annlegget:

 

Annlegg forhold: 9, var dårlig sikltet til Toalett :oops: og jeg som aldrig hadde vært der før så brukte jeg litt tid på å snakke med fallskjermhopperne for å finne helt fram :oops:

Bane Forhold: 9, Hadde jernbanen vert i drift hadde dette vært 10 :?

Arrangementet: 10, Kjempe bra gjennomført, savner en tavle som viser når lagene skal ut...

 

Men alt i alt var det en meget hyggelig dag i fint påske vær.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...