Jump to content

Hvordan laste opp bilder?


gamp

Recommended Posts

Mulig at det bare er meg, men jeg synes informasjonen om hvordan legge ved bilder i diskusjonstrådene er for dårlig. Har forsøkt et par ganger og nå gidder jeg ikke mer - ærlig talt - du havner på en glorete website hvor etterhvert bildet ditt dukker opp - men hva skjer videre? Hvor havner bildet som du antageligvis har lastet opp på en ukjent server? Forsøkte meg på "Hjelp" , men hjelpen består i hovedsak at det bekreftes at du kan legge ved bilder...niks mer.

Hva med å legge ut en utførlig info om hvordan man gjør dette - i dag er det for dårlig. Det er heller ikke moro å laste opp bilder ut i ingenmannsland uten å vite hva denne "opplastingstjeneren" egentlig er for noe.

Ikke mening å være surmaget her, men jeg mener at her er det et forbedringspotensiale... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Enig med starter.

Synes at det er tungvint.

 

Som mange andre - har jeg masser av bilder - både fra fiske/jakt i inn- og div. utland, men synes at det blir tungvint å legge inn et og et bilde.

Og lar det derfor være :?

 

Går det virkelig ikke an å skrive en artikkel i Word - og lime inn bilder - og vips - så er den "på trykk"?

Idag reiser man til månen iløpet av timer .......... :twisted:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Må og si meg enig med trådstarter :D

 

Å legge inn bilder er aldeles for vanskelig.. i alle fall for meg og tydligvis for mange andre, siden det er bare fåtall (ofte de samme folka hele tiden) (mange takk til dem) som har bilder / video i sine innlegg :?

 

Når det er så lekende lett å legg inn et bilde på feks: Finn.no ( og var på SL) når du skal selge et eller annet, må da kunne gjøres like enkelt, når en ønsker å ilustrere et innlegg her.

Et bilde sier ofte mye mer enn ord :!::D:D

Link to comment
Share on other sites

Her også jeg helt enig med trådstarter at dette er for tungvint. Det bør kunne gjøres like greit her som på finn.no. De trådene med bilder fra diverse arramngemanger og reiser samlinger etc er mye mere lest og godt motatt, enn der hvor det ikke er bilder. Og det må jo være en positiv retning for kammeret.no at dette blir enkelt og like lett håndterbart for alle.

Link to comment
Share on other sites

Har prøvd i hele går å legge ut et bilde, det er under 4 Mb, 1,26 for å være nøyaktig.

Laster opp bilde blir bedt om å klikke på fortsett og det kommer opp ei feilmeldingsside.

 

Har sjekka flere ganger og bladd igjennom alle bilder jeg ser (sist lastede) for å se om det allikevel slapp gjennom nåløyet.

 

MEN SKJITEN VIRKER IKKE!

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruker Photobucket å det funker bra. Har lastet opp 34 bilder på det meste. Merker ei hel mappe å da lastes alle bildene opp fortløpende. Å når jeg skal bruke bildene venstreklikker jeg bare på det som heter "IMG Code" under bildet, da kopieres adr til bildet automatisk, å det er bare i lime den inn i innlegget. Enkelt.

Link to comment
Share on other sites

Har prøvd i hele går å legge ut et bilde, det er under 4 Mb, 1,26 for å være nøyaktig.

Laster opp bilde blir bedt om å klikke på fortsett og det kommer opp ei feilmeldingsside.

 

Har sjekka flere ganger og bladd igjennom alle bilder jeg ser (sist lastede) for å se om det allikevel slapp gjennom nåløyet.

 

MEN SKJITEN VIRKER IKKE!

 

Dette er akurat det samme som skjer meg :(

 

At "hansen deluxe " får det til lett som en plett, skulle vel bare mangle.

Men, jeg har inntrykket av at alt av data er plankekjøring for han.

 

Er vel ikke bare datanerder her inne,,,,

Keit, har og problemer og går jo for å vare en ganske habil PC bruker :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...