Jump to content

Lydemper til Cz 455 22lr,17.HMR


222. Nitro

Hvilken lydemper til Cz 455 22lr,17.hmr.  

64 members have voted

  1. 1. Hvilken lydemper til Cz 455 22lr,17.hmr.

    • A-tec cmm 4 rimfire
      42
    • Ase-utra rimfire supressor
      0
    • Ase utra rimfire
      3
    • Hogan WMR 22
      4
    • Hausken Mini
      16


Recommended Posts

Skal kjøpe meg lydemper til Cz 455 også finner jeg ingen perfekte svar. Noen liker den demperen og andre synes den er noe dritt. Så nå vil jeg ha en avstemning på hva slags demper som demper best med subsonic ammo.

 

 

 

Disse alternativene har jeg funnet ut var mest nevnt.

Hvis du har en av disse så velger du demperen du har. Så får vi se hva slags demper som er mest populær.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg har sett og lest og lest og lest men får ikke noe godt svar.

Jeg finner ingen som kan si at den demperen er bedre enn den demperen.

Så derfor vil jeg ha en avstemning som forteller hva folk flest er mest fornøyd med på et sted slik at andre og jeg slipper å lete tulling og lese i flere timer for å få den infoen som jeg trenger.

Jeg vil ha en demper som demper mest mulig med 22lr og som tåler kal. 17.HMR.

Som regel så går alle svarene lengre og lengre bort fra det spørsmålet som blir spurt i emne. Når noen spør om noe så får man en person som svarer også går resten av mer og mer off-topic..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en A Tec CMM-4 på min BRNO mod2, og det er en demper jeg er veldig fornøyd med, som demper veldig bra det meste, uten de argeste hi speed amo`n. Tror ikke jeg betalte mer en rundt 400 kr for demperen, da jeg kjøpte den ifjor. Vurderer å kjøpe og montere 2 ekstra muduler, å se om det har noe for seg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en Sako Quad i .22lr og .17hmr. Startet først med en Alm .22 demper med plastinnmat. Denne ga ofte en form for ettertenning inni demperen etter en 3-4 raske skudd med .17hmr. Har nå byttet til A-tec rimfire. Denne er i alu. Ingen ettertenning så langt.

Link to comment
Share on other sites

Hausken Mini borret for .17hmr er det beste du får til dette kaliberet. .22dempere er 1mm større i diameter, og det har visstnok endel å si for dempingen. Har ikke prøvd selv, men de som jeg har snakket med som har testet, sier ihvertfall at det er positiv forskjell på Mini kontra A-Tec demperen. Men så er den også dyrere...

Link to comment
Share on other sites

Det som er mest viktig er at 22lr løpet blir mest dempet. 17.HMR gjør ikke noe om den smeller litt(:

Har tenkt å kjøpe meg en atec med 4 moduler eller 6 moduler så skal jeg se om jeg finner en brukt atec demper som jeg skal ta noen moduler fra å montere på den nye jeg kjøper(:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...