Jump to content

Grilling i Skaubygda.


Haubits

Recommended Posts

Om det er interesse for det kan vi godt ha en grillaften her på farmen. Jeg har griller nok (holdt til SF i fjor), dere holder maten og drikke selv...

Har teltplass til mange...

Når vi skal ha det; kan vi jo prøve å få til å passe for flest mulig..

 

Så sant ikke noe uforusett skjer så settes datoen til 19/7. Har man lang reisevei er det ikke noe problem om man dukker opp den 18.

 

Har man lyst til å komme er det fint om dere setter dere opp på liste her. Så jeg får oversikt over hvor mange som kommer.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

:mrgreen: gnag i vei maral men er redd jeg ikke smaker så godt!! :wink: skal sjekke dato for dette høres morosamt ut!!! :mrgreen:

Bare rolig Donner..har leid inn en bever til gnaginga..

 

Bare slepp tyskerne på fjorden alene, og finn fram den en flaska med piggtråd-fludium, i tilfelle Buster kommer.. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det ser jo ut til at det blir bra oppmøte om dette. Siden alle selv må ta med mat og drikke så er det ikke noe påmeldingsfrist på detta her. Dem som vet at dem kommer kan jo sende meg en PM, så skal jeg lage en liste over dem som skal komme.

 

Følgende har nevnt at dem har interresse av å komme, dog uten PM

Donner

EAH

Gravningsmyhr *

Hansen

Maral *

Peacemaker

Tord

Tussa

Buster

Reinhard *

Thomasnb og madam *

 

Skulle noen ha havna her ved en feil så gi meg beskjed, så skal jeg slette dere av manntallet.....

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Når jeg sitter her på kontoret og gaper over lange kolonner med tall etc, kan jeg vel bare innrømme at jeg ser fram til neste helg.. Dette tror jeg jaggu blir trivelig :D

Får ta helg og dra hjem og ta en prøveoppsetting av min nye feltseng :wink:

Link to comment
Share on other sites

hmmmmmm Hansen, da kan det vel fort gå under organisert skyting da vel.... Og det blir litt kort tid til å arrangere Kammerstevnet.....

 

Det er ikke noen som kunne ha sluppet oss in bort på banen da? DrøbakFrogn kunne fått vise fram det fine annlegget sitt.. :mrgreen:

 

Spørs om grillklypa blir det groveste vi får brukt .

Link to comment
Share on other sites

Skjærer seg det her da jeg får en god full dag på jobben og blir ikke ferdig der før rundt kl 19 og da er det snakk om fotballkamp mot en annen butikk med påfølgende øl så da ender jeg vel der. Det passer kanskje bedre en annen gang.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut til at regntøy kan bli en slager til helga, er nå meldt 35mm nedbør i løpet av lørdagen :shock::shock::shock:

Håper det ikke blir en kalddusj for dere,,

 

35mm er jo ingenting for oss fra nordvestlandet.. hehe..

Vi tar med lavvo, fjellduk og presenning til gulv... så er det bare å la regnet falle 8)

Satser på nedsatt observasjonsevne etterhvert, så da gjør ikke regnet så mye :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ser de har endret varslet til lørdag, fra kraftig regn til regn og 11 millimeter på et døgn.

Og ikke regn fredag. Mulig vi har flaks :D

 

Vi får ta en samtale med vårherre og høre om vi har gjort oss fortjent til finvær :roll:

Link to comment
Share on other sites

Det ser jo ut til at det blir bra oppmøte om dette. Siden alle selv må ta med mat og drikke så er det ikke noe påmeldingsfrist på detta her. Dem som vet at dem kommer kan jo sende meg en PM, så skal jeg lage en liste over dem som skal komme.

 

Følgende har nevnt at dem har interresse av å komme, dog uten PM

Donner

EAH

Gravningsmyhr *

Hansen

Maral *

Peacemaker

Tord

Tussa

Buster

Reinhard *

Thomasnb og madam *

 

Skulle noen ha havna her ved en feil så gi meg beskjed, så skal jeg slette dere av manntallet.....

 

Det må da være flere som har noe harskt gammalt kjøtt liggende å surne, som kan ta turen og bidra med litt sludder og vås?? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det må da være flere som har noe harskt gammalt kjøtt liggende å surne, som kan ta turen og bidra med litt sludder og vås?? :wink:

 

Hmm.. Kan ta en tur til viltgrava til den lokale viltnemda, også kan jeg plukke med meg noen fra dementhjemmet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...