Jump to content

Grilling i Skaubygda.


Haubits

Recommended Posts

Litt OT her nå, men kan noen vennligst tørke av seg det værste kotelettfettet rundt munnen, gå bort til maral m/følge, og riste ut av dem et svar (om de tør da riktignok) på om 9,3 pipa mi er kommet?

 

:lol:

 

Du kunne jo tatt å ristet Maral en gang du møter han :mrgreen::mrgreen:

 

Takk for laget alle sammen, det var en hyggelig kveld/ natt 8)8)

Link to comment
Share on other sites

Da vil jeg få takke for "møtet" vi hadde i går. Jeg husker ikke helt de siste sakene som ble tatt opp, men det var sikkert ok... :wink:

Også vil jeg takke Reinhart for at han var så standhaftig at han fikk gjennomslag for å sette opp lavoen.

Jeg er redd jeg hadde våknet meget ulykkelig inne i sovapåsan min utpå morran, hvis jeg hadde liggi ute. Fy f...... som det regnet!! :shock:

Link to comment
Share on other sites

Da var jeg omsider på plass hjemme på den ydderste nøgne ø igjen.

Takk til alle for ei trivelig helg. Vi hadde det,som vanlig når folket møtes, riktig hyggelig.Kjempetiltak av Haubits å stille plen og griller til disposisjon :wink: Vi kommer gjerne igjen!

Enkelte vil vel mene at det grenser til galskap å kjøre 1200km for å grille sammen med likesinnede, men det skiter vi i :mrgreen:

Ellers får vi takke Mona og Bernt for kaffe og hygge mens vi ventet på at de Litauiske tumultene skulle dabbe av.

Link to comment
Share on other sites

Vil bare få si takk for sist... 8)

Haubits....at du stilte ditt blide åsyn og grassplæn til disp må takkes for...

Buster var så elskværdig å demonstererte en av sine nyeste erværvelser fra Cabelas - USA

dette ble bønhørlig dokumentert i form av bilder... :mrgreen:

 

Se her

http://jalbum.net/?wicket:bookmarkablePage=:jalbum.web.explore.BrowseUserAlbumsPage&album=29248

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...