Jump to content

22 Halvauto, hvilken?


kaospiloten

Recommended Posts

Enig Ruger 10/22 Target utgaven er ett digg våpen som er blant de mest presise ut av esken Semi salongriflene :)

Tror faktist at det er det mest presise halvauto salongeveret som finnest

 

Pluss at det er desidert det våpenet det finnes mest ekstrautstyr til. du kan sikkert bygge det omm til ett fly om du vill

er hundrevis av produsenter som lager alt av stokker til magasiner osv osv

kan bygges om til og ligne på ett hvilke som helst våpen :)

 

Så eg annbefaler Ruger 10/22 Target på det sterkeste :)

Link to comment
Share on other sites

Mange svar :) Takk for det :) Jeg skal ikke drive med jakt kun skyting for morro skyld sammen min sønn på 11 år. Er litt gøy når det ser litt Army ut :D Da blir det nok en Ruger. Ser det er masse ombyggingssett i Tyskland og Usa, er det greit å importere selv? Har masse venner i Usa.

 

Kjøpte en standard 10/22 og satt på et archangel-kit, ligger en tråd om det her: http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=80&t=45268&start=0

Legger ved et bilde også,selv om mange sikkert er lei av at den dukker opp over alt... :lol:

Archangel.jpg?psid=1

Link to comment
Share on other sites

Ruger 10/22 er vel utvilsomt den halvautomaten med størst aftermarket som er å få tak i. En rask Youtube'ing etter Ruger 10/22 kan hjelpe deg med inspirasjon. Finnes modkit for et utall forskjellige automatvåpen. Og det er vel akkurat derfor den er så populær :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...