Jump to content

fjerne sluttstykke sperre. mauser M98


general12

Recommended Posts

hei!!

 

på mausern min så stopper selve magasinet deg fra og skyve frem sluttstykke da ingen patron er i magasinet.

 

er dere med?

 

jeg lurer på følgene, hva gjør folk med det her? er det lett og ta den ut? skjæres den av eller fåes en annen magasin bunn som er buet av så du slipper og holde magasinet nede da du skal skyve inn sluttsykket.?

 

håper på råd og tips.

 

jobber som sveiser og platearbeider, så skal vel kunne få til noe :wink:

 

 

 

PS har brukt søkefunksjonen men har ikke funnet noen svar.

Link to comment
Share on other sites

hva med de uten sluttstykke sperre da.. :roll:

 

Sånne som meg mener du?

Hvordan tror du jeg kjenner til fenomenet med KLIKK på slutten av serien da? :oops:

 

 

Det var et typisk Mauser-patent som hadde til hensikt å varsle soldaten om at nå var magasinet tomt og det var en god idé å lade om før kollegaene på den andre siden (som regel franske, sinte og froskespisende) kom og pirket i deg med de lange bajonettene sine.

Link to comment
Share on other sites

hva med de uten sluttstykke sperre da.. :roll:

 

Sånne som meg mener du?

Hvordan tror du jeg kjenner til fenomenet med KLIKK på slutten av serien da? :oops:

 

 

Det var et typisk Mauser-patent som hadde til hensikt å varsle soldaten om at nå var magasinet tomt og det var en god idé å lade om før kollegaene på den andre siden (som regel franske, sinte og froskespisende) kom og pirket i deg med de lange bajonettene sine.

 

tenkte helst på våpen med feks boksmagasin, men funker for meg :mrgreen:

 

bruken på børsa er småviltjakt, rådyrjakt, elgjakt og div trening, og værken noen sinte eller froskespisende inne bildet her, så har gooood til :wink: tømmer aldri magasinet etter noe dyr heller :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...