Jump to content

Wilson Forhandler?


Litago

Recommended Posts

Nå regner jeg med litago er på jakt etter 1911 siden dette er pistolkammeret, og Wilson Combat er kjent for nettopp 1911.

Wilson Combat er bra greier for all del, men som Kimber har de blitt litt store og Wilson selv, som forøvrig i sin glanstid var en virkelig pådriver for IPSC med en imponerende merittliste, fremstilte seg senere som en litt smågrinete type med "sitt" IDPA. :mrgreen:

 

Ser til min store glede at Våpen-Søilen som nevnt over forhandler Nighthawk!

Hadde den fornøyelse av å klå på et par slike under siste Texas-visitt og det er det beste/råeste/slick`este (sett inn superlativ her) jeg har tatt i av "fabrikkvåpen", dvs våpen fremstilt for regulært salg og ikke customiserte one-off affærer.

Skal man virkelig ha det ypperste av off-the-shelf custom 1911 så hadde Nighthawk vært mitt førstevalg.

Nå er jeg selv riktignok i den heldige situasjon å inneha en customisert Colt 1911 MkIV tilpasset mine puselanker og preferanser av en av Norges dyktigste på dette området, men byr anledningen seg og man finner en slot i kortstokken til en .45 til, så kommer en Nighthawk definitivt i hus!

Prislappen ser kanskje drøy ut, men det er peanuts i forhold til hva enkelte stapper ned i arsenalet sitt og ikke mer enn man må ut med for en standard 1911 med litt frisering hos en som vet hva han holder på med. :)

Link to comment
Share on other sites

ikke post bilder av den på kammeret.

 

litt morsomt at du tror du kan komme her og bestemme over meg.. :lol:

jeg gjør det jeg vil gjør og jeg kommer aldri til og spør deg hva jeg skal gjøre her inne :wink: håper du oppfatter dette greit og at jeg ikke trenger og gjenta dette? 8)

 

Til alle dere andre takker for svarene jeg fikk :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

petrol@

 

dette har ikke noe med hva Cardinal sa og heller ikke noe med at jeg har planer om og ødelegge noe her for noen

men at jeg ikke tar ordere fra andre Kammer brukere her inne

du må forstå at jeg er min egen herre akkurat som du er for deg selv

jeg tror jeg kan forstå selv hva jeg kan gjøre og ikke gjøre

trenger ikke andre her inne til og beordre meg på min fritid til det

gjør jeg noe som er upassende så kan folk gi meg beskjed på en grei måte

jeg går ikke rundt og tror jeg bestemer over andre og det burde ikke du heller

jeg har ALL rett til og spør etter en wilson forhandler uten at du skal komme her og besteme og fortelle meg ting

faktisk så var det et av tipsene jeg fikk om og spør anonymt

men det måtte jo såklart du komme og ødelegge... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Virker som det er en del svære karer her gitt.

Som tror de kan styre skytter Norge, å dette er karene som skammer seg over at de er skyttere og at de liker våpen.

 

Regner med den er myntet på meg, og jeg er ganske svær ja :)

 

For oss som har fått med oss hva som skjedde på sluttstykket med posting bilder av taktiske børser og at det har kommet rundskriv fra POD basert på disse trådene, så er det bare og si; trå varsomt!

 

Det er bare ett vennlig råd, hver enkelt får gjøre det som det passer dem.

Link to comment
Share on other sites

Petrol har veldig rett i det han sier her.

Det burde være et lite offer og ikke kunne briliere med sine taktiske våpen på nettet, når man ser hva det kan / vil sesultere i.

Så kan vi heller kose oss med våre våpen på banene i overskuelig fremtid.

 

Det ligger faktisk en sunn skepsis i grunnen for våre restrektive tanker om posting av bilder på Internett.

Link to comment
Share on other sites

Virker som det er en del svære karer her gitt.

Som tror de kan styre skytter Norge, å dette er karene som skammer seg over at de er skyttere og at de liker våpen.

 

Regner med den er myntet på meg, og jeg er ganske svær ja :)

 

For oss som har fått med oss hva som skjedde på sluttstykket med posting bilder av taktiske børser og at det har kommet rundskriv fra POD basert på disse trådene, så er det bare og si; trå varsomt!

 

Det er bare ett vennlig råd, hver enkelt får gjøre det som det passer dem.

 

 

Men da må dere tydeligvis ha gjort et eller annnet for at POD har forstått at det er så enkelt og RÆVKJØRE den vanlige mannen i gata som velger og ha skyte sporten som hobby.

 

Da får dere heller lage en egen tråd som gjelder for våpenbruk og hvem du velger og fortelle til at du er en skytter.

Altså "De gyldne regler" som gjelder for at man ikke skal fram provosere flere forslag fra POD.

 

Jeg forstår poenge deres, men jeg stiller meg også svært kritisk til det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...