Jump to content

Pimp my shotgun (duracoat)


HSE

Recommended Posts

Som overskriften sier så er det nå dags for og pimpe opp hagla litt, har lenge hatt lyst til og lakkere hagla og nå er det dags for og sette planen ut i live, etter nå 1 dag med pussing og rengjøring er det nå klart for lakkering, selve lakkeringa er det Kenny som står for, og en utolmodig eier sitter med nærvene i spenn og over våker prosjektet i frykt for og ende opp med en råååsa hagle :mrgreen: . planen er og bruke fargene det Norske forsvaret bruker i feltuniformen sin og ha det i diggi cammo. her er noen bilder fra prosjektet så langt.

34zdls1.jpg

 

1yvo2g.jpg

Link to comment
Share on other sites

bare stappet papir i kammeret og dekte for linsene. par kjappe sving med sprayboksen så ble det slik :mrgreen: kan ambefales :wink:

 

Spørs vel om jeg ikke må ta 6,5 også.. sånn bare for og møte opp på jaktfelt med en børse ment for og provosere dfs gutta :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Og da var prosjektet ferdig! jeg er storfornøyd med resultatet. hvertfall med tanke på at alt ble gjort på litt over en dag :mrgreen: Men her er et par bilder :wink: ingen ting og si på effektiviteten på fargene i hvertfall, en ser fort hvorfor forsvaret bruker nettopp disse fargene.

 

Bildet er tatt under revejakt tidligere i dag

2cz55y8.jpg

 

10gwoww.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tesla32: Mange takk. må nok bli flinkere på og huske hvor jeg gjør av hagla framover nå ja :oops: men tror vel det går bra, børsa er somregel i hånda når jeg er på jakt, vet jo aldri når en kråke eller rev måtte finne på og dukke opp :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...