Jump to content

Hjelp til samling


lipitor

Recommended Posts

Tenker her å be om hjelp til å fylle ut en samling.

 

Pjokken, Christoffer på 8 år er en ivrig samler. Han er typen som roter i fjæra på tur og alltid har øya med seg. Er det en flaskepost som blir funnet er det han som finner den. I sommer fant han faktisk en Trilobitt fossil i vannkanten.

 

Saken er den at han ønsker seg mer. Som dere ser på bildet har han arrangert samlingen på nattbordet og dekker skaller fra måker, skarv, vill kanin, spurvugle, villsvintenner mm.

 

Tipper det ligger mye i frysa rundt omkring blandt kammermedlemene. Kunne dere tatt ett dypdykk, vridd av noen hoder og sendt det godt innpakka til Christoffer? (Pappa dekker selvfølgelig porto og tar seg av kokingen)

 

Mink, mår, røyskatt, rev, grevling, diverse fugleskaller, rådyr horn. Mao alt er av interesse.

 

(Høyst på lista står flaggermus og sabeltann tiger hodeskaller hvis noen skulle ha det liggende)

 

 

DSC_0363-1.jpg

 

 

Pm mottas med takk.

 

 

 

Mvh

 

 

-L- og Christoffer

Link to comment
Share on other sites

Joda, da er Christoffer og jeg igang. Venter fortsatt på litt forsjellig fra postmannen og har begynt kokeriet.

 

Jeg skjøt siland og laksand siste helga så vi begynte med dem.

DSC_0418.jpg

 

DSC_0419-1.jpg

 

Dette er tidkrevende og pirkete men har sine fordeler. Pjokken har høynet brekningsterskelen betraktelig og utøver stor tålmodighet. Så får man dessuten vist kjerringa at man er sjef på kjøkkenet og(Ikke bare på soverommet)

 

-L-

Link to comment
Share on other sites

hehe artigt å se at det blir mer i samlingen deres :)

 

Fader at jeg ikke viste dere trengte orrhøne/hane da! Haff, hadde jeg vist det skulle jeg ha sendt det med tiur og reve hoder da jeg har begge deler hengenes :|

 

jaja, slike ting skjer :mrgreen:

 

Vis du fremdeles er på leting etter ørhøne og ørhane kan jeg hogge av de hodene og sende de i posten, det blir jo noget billigre enn sist siden det er mye mindre hoder :wink:

 

Send på en PM vis du ønsker at jeg skal sende de i posten til deg.

 

Ps. vis du skulle ønske å ha dem, så har jeg det travelt å får sikkert ikke sendt det før 28-29. et sted.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...