Jump to content

Demontering av Krag sluttstykke.


MrMju

Recommended Posts

For å demontere sluttstykket så vrir du bolmuffen rundt til den spretter av sluttstykket, sluttstykket må spennes først. Deretter trykker du tennstempelet litt bakover mot stammen og bøyer sideveis slik at hodet på stammen kommer ut av inngrep med hullet i tennstempelet. Da kommer resten av seg selv.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Takk for svar, høggern.

 

Har ikkje rørt det endå. Det hørtes berre ut som om det blir vanskelig å få det tilbake på heilt nøyaktig samme plass, men eg kan jo ta feil siden eg ikkje har prøvd endå. Kan hende gjengene er såpass grove at det er lett å sjå om ein havner ein omdreining eller to feil.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det kan du sei. Mange byfolk blir så rare når dei ser slikt, så det er enklast å la den bli heime. :)

 

Prøvde å plukke av diopteret i dag tidlig, og det gjekk egentlig heilt greitt å få det tilbake på samme plass. Vart først litt for høgt. Flytta det "ei gjenge" ned og då ser det ut til at det er nøyaktig samme plass som før eg tok det av. Har ikkje testa om børsa returnerer nøyaktig til nullpunktet endå, men det gjer ho sikkert. Folk har jo brukt slikt utstyr i årevis, så det funker nok bra.

 

Nok ein gong: Takk for tipsa, høggern.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...