Jump to content

Kan nokon fortella meg litt om optikk?


Ny-Jeger

Recommended Posts

Fyst og framst vil eg takka for gode svar angåande mine spørsmål om hagler! :)

 

Og no vil eg veta litt om Optikk. Eg har prøvd å lesa meg klok på div sider men eg fann ikkje akkuratt dei svara eg var på jakt etter. Eksempel når eg kikkar på kikkert sikter så seg eg tall som (4-16X50. 6-24x50E. 3-12x50. osv osv.)

Det eg trur eg har forstått er at "x50" er det han forstørrer :wink: men utenom det er eg heilt blank så eg håpar at nokon her inne kan gje meg litt kunskap om optikk :)

Link to comment
Share on other sites

Ok no blei eg iallefall litt smartare!! Takk for svar :D

 

Eg har eit gevær som eg fekk med kikkert ringar 30mm vil det då seie at eg kan ikkje ha ein kikkert som har større enn x30 i diameter eller har eg misfortått då?

 

(på forrhand unskyld for domme spørsmål 8) )

Link to comment
Share on other sites

Alt etter hvor høye ringene er så kan du ha akkurat så stor kikkert du vil. 30 mm ringer henspeiler på diameter på røret mellom okkular(tittenden) og linsa.

Som regel er amerikanske kikkerter levert med 1" (25,4 mm) rør mens europeiske har som regel 30 mm rør. Om ringene dine er 30 mm må du ha en kikkert med 30 mm mellomrør. Så må du velge høyde på montasjen i forhold til hvor stor linsediameter det er på kikkerten. Slik at kikkerten ikke ligger nedpå eller i spenn på løpet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...