Jump to content

Eg treng eit reveskinn


magnum_mauser

Recommended Posts

Men for faen, eg har vell forsøkt :lol:

Eg bomma på ein for to helgar sidan. Men han ville ikkje stå i ro, så når eg omsider skaut, gløymte eg at eg er innskutt på 150 meter, han sto på 60 meter, eg heldt midt i bogen og trykte av. Kula slo inn rett over reven :oops:

Men dæven for ei fart han sette opp! Eg spurte fint om han kunne nett stoppe litt, men det var ikkje aktuelt :lol:

Link to comment
Share on other sites

Men for faen, eg har vell forsøkt :lol:

Eg bomma på ein for to helgar sidan. Men han ville ikkje stå i ro, så når eg omsider skaut, gløymte eg at eg er innskutt på 150 meter, han sto på 60 meter, eg heldt midt i bogen og trykte av. Kula slo inn rett over reven :oops:

Men dæven for ei fart han sette opp! Eg spurte fint om han kunne nett stoppe litt, men det var ikkje aktuelt :lol:

 

 

Nå vet ikke jeg hvilket kaliber og hvilke kuler du bruker, men om min 6,5x55 er innskutt på 150 m, og dyret står på 60 m, og jeg bruker Oryx, vil det variere mellom 2 og 3 cm trefforandring. Om du går ut å prøver en gang til, så kanskje du er heldigere.

Link to comment
Share on other sites

Som overskrifta tyder, treng eg eit reveskinn. Det skal brukast i samband med hi-trening på ein hund. Er her nokon som har eit liggande, eller veit kor eg kan henvende meg for å skaffe eit?

 

Har du en hund som ikke tørr gå inni hi eller ? hvis det er det som er problemet har jeg gjort dette med god virkning og da skulle du hatt en fersk rev og finn deg stikkrenner i div. sideveger og begynn i ei stor renne først og ettersom bikkja henger seg på mikkel går du til de trangeste du finner . Stikk ei snor igjennom med ei lang fiskestang og bind reven i ene enden og slipp løs hunden og når du ser hunden oppdager reven oppå bakken begynner du og drar . Dette tar mørkeskrekken. :D

Link to comment
Share on other sites

at?

 

At eg hadde trengt en minkskrott for å prege bikkjen på. Og holder til i Bergen, så eg gidd ikkje kjøre til Tromsø for å få tak i en :lol: Så om nokken har en liggende et sted som de ikke skal stoppe ut/spise/gi til svigermor som pels-bikini så kan jeg overta skrotten :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...