Jump to content

Noen som vet hva som skjer med Scanarms?


HK416

Recommended Posts

Er det noen som vet hva som skjer med Scanarms?? På hjemmesidene deres står det at de skal avvikle i nåværende form....

Jeg har bestillt en Targetmaster av de og begynner å bli litt bekymret når jeg heller ikke kommer gjennom på e-post adressa som er oppgitt på siden.

Får håpe de kommer tilbake når denne saken er avviklet.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som vet hva som skjer med Scanarms?? På hjemmesidene deres står det at de skal avvikle i nåværende form....

Jeg har bestillt en Targetmaster av de og begynner å bli litt bekymret når jeg heller ikke kommer gjennom på e-post adressa som er oppgitt på siden.

Får håpe de kommer tilbake når denne saken er avviklet.

 

Det har vært kjempeproblemer med mailadressene våre i det siste. Den som ligger på sidene virket helt til i går, så sluttet den å virke. Den blir forhåpetligvis endret i dag.

 

Og Targetmasteren din vil komme :D

Link to comment
Share on other sites

Så eg er ikkje den einaste som venter på ein Targetmaster derifrå also. :lol:

 

HK416,

Når bestilte du din?

 

Eg bestilte min i slutten av februar, og da vart nemnt 3-4veker leveringstid.... men har endå ikkje fått den.

 

Ting er forhåpentligvis på tur over atlanteren nå. Vi er minst like frustrerte som dere når det gjelder leveringstid på STI.

 

Vi har forhåpentligvis en plan i boks når det gjelder kortere leveringstid på STI pistoler om ikke så alt for lang tid. Målet er at de mest kurrante modellene(de vi har størst etterspørsel etter) skal være lagervare, eller ivertfall i bestilling hele tiden. Dette gjelder i hovedsak Edge 40 s&w, Targetmaster 9x19, Trojan, og Spartan

 

 

PS: Nå er nettsiden med en mailadresse som fungerer.

Link to comment
Share on other sites

Den mailadressen som står på scanarms.com linker til mailadressen

 

roar@scanarms.com

 

prøv selv

 

 

Har du prøvd å oppdatert siden(reloadet)? det var den adressen du refererer til som stod der i dag tidlig, men ikke nå. Ble endret mellom kl 1000 og 1100

 

Er det som står øverst på siden "Vi avvikler i nåværende form", hvis ikke så kommer du inn på den "gamle" siden

 

Sender deg PM med mailadressen

Link to comment
Share on other sites

Når noen har vært hyggelige, hjelpsomme og gitt meg god service, velger jeg alltid å bruke dem igjen selv om det tar litt lenger tid eller koster litt mer. Derfor bestilte jeg på nytt hos Scanarms i stedet for å kjøpe billigere og få varen med en gang på XXL. Jeg ønsker at slike butikker som Scanarms skal bestå.

 

Det frustrerende er ikke å vente 4 eller flere måneder, jeg har annet å skyte med i mellomtiden.

Det frustrerende er at jeg ikke får noen tilbakemelding på hvor saken står. Kommer jeg i det hele tatt til å få pistolen? Kjøpetillatelsen er snart 6 mnd - må jeg forlenge den?

 

Om dere har flere kunder som venter i uvisse, anbefaler jeg sterkt at dere informerer. Vi skjønner at det kan være tøft å drive butikk i et lite marked. Vi er tålmodige og overbærende, men litt info må vi få.

Link to comment
Share on other sites

Ting er forhåpentligvis på tur over atlanteren nå. Vi er minst like frustrerte som dere når det gjelder leveringstid på STI.

 

Vi har forhåpentligvis en plan i boks når det gjelder kortere leveringstid på STI pistoler om ikke så alt for lang tid. Målet er at de mest kurrante modellene(de vi har størst etterspørsel etter) skal være lagervare, eller ivertfall i bestilling hele tiden. Dette gjelder i hovedsak Edge 40 s&w, Targetmaster 9x19, Trojan, og Spartan

 

 

PS: Nå er nettsiden med en mailadresse som fungerer.

 

 

Mener du å si at Edge 40 S&W vil være lagervare i deres lokaler?? I såfall vil dette være en utrolig god nyhet!

Har de nye prislistene på STI kommet foresten?

Link to comment
Share on other sites

Ting er forhåpentligvis på tur over atlanteren nå. Vi er minst like frustrerte som dere når det gjelder leveringstid på STI.

 

Vi har forhåpentligvis en plan i boks når det gjelder kortere leveringstid på STI pistoler om ikke så alt for lang tid. Målet er at de mest kurrante modellene(de vi har størst etterspørsel etter) skal være lagervare, eller ivertfall i bestilling hele tiden. Dette gjelder i hovedsak Edge 40 s&w, Targetmaster 9x19, Trojan, og Spartan

 

 

PS: Nå er nettsiden med en mailadresse som fungerer.

 

 

Mener du å si at Edge 40 S&W vil være lagervare i deres lokaler?? I såfall vil dette være en utrolig god nyhet!

Har de nye prislistene på STI kommet foresten?

 

Vi kommer ikke til å være i de nåværende lokalene, men ja målet er å ha Edge på lager hele tiden.

 

Ikke nye prislister ennå, jeg ble lovd de denne uken. Så vi får se :D

Link to comment
Share on other sites

Okey! Du har vel ikke informasjon om nye lokaler og åpning av disse enda vel? Personlig tenkte jeg å legge inn bestilling på Egde 40S&W i August, kan jeg forvente at dere har åpnet til da?

 

Ikke så mye info å gå ut med ennå. Men regner med at vi har Edge på lager i august :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Hvordan går det med Scanarms :?: Hvem driver "nye" scanarms :?:

 

Er STI Edge i .40SW ankommet kongeriket og hva er prisen :?:

 

Jeg er en av driverne i Sportsvåpen DA, http://www.sportsvapen.no nettsiden vil bli oppdatert med kontaktinformasjon til helgen. Også vil den bli løpende oppdatert med priser, og muligens webshop. Men det vil nødvendigvis ta litt tid, det er tross alt bare en bi "jobb"

 

Edge er ikke ankommet ennå, bevilgningen er på plass denne uken. Første forsendelse som vil annkomme inneholder 2xTargetmaster i 9x19(en er solgt), og Grandmaster i 38 super(solgt)

 

Neste forsendelse vil forhåpentligvis inneholde Edge pluss endel annet.

 

Det man foreløpig ønsker å ha en "konstant" lagerbeholdning av vil være Edge i 40 s&w, Targetmaster i 9x19, Spartan i 45 acp, pluss litt annet etter hvert.

 

Kom gjerne med forslag(realistiske) :D

 

Hvis moderatorene synes dette er for mye reklame, står de selvfølgelig fritt til å moderere innlegget :D

 

 

Roar

Link to comment
Share on other sites

OT,men hvordan går det med OPK og lokaler blackops92? blir det noen løsning mot vinteren,skulle så gjerne ha tatt sikkerhetskurs og fått skutt litt igjen.

 

Får nok ikke tilegne innendørslokaler til vinteren. Regner med vi prøver å kjøre noe innedørstrening sammen med Viking. Det blir nok eneste løsningen nå i vinter. Skal prøve å få til kurs i løpet av septemberpå Hongslo), må bare få helgene til å rekke til :D

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg er en av driverne i Sportsvåpen DA, http://www.sportsvapen.no nettsiden vil bli oppdatert med kontaktinformasjon til helgen. Også vil den bli løpende oppdatert med priser, og muligens webshop. Men det vil nødvendigvis ta litt tid, det er tross alt bare en bi "jobb"

 

Det man foreløpig ønsker å ha en "konstant" lagerbeholdning av vil være Edge i 40 s&w, Targetmaster i 9x19, Spartan i 45 acp, pluss litt annet etter hvert.

 

Kom gjerne med forslag(realistiske) :D

 

Roar

 

Kommer dere til å ta inn Bull :?:

 

edit: kortet ned siteringen

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...