Jump to content

Magasinet.no-->Leveringstid?


andreas101

Recommended Posts

Ringte inn en bestilling på en radiopakke midt i reinsjakta i fjor. Alt var i posten dagen etterpå :shock: Jeg hadde bestilt en ekstra langantenne, denne hadde de plukket feil :( Den jeg fikk passet overhode ikke. Alt ble retta i løpet av tre dager, retur av feil antenne og sending av riktig :shock::D

Kunne ikke akkurat klage på den servicen....

Link to comment
Share on other sites

Synes absolutt det er lov å stille spørsmålet som trådstarter gjør. Tolker ikke dette som sutrete, men som informasjon om vanlig ekspederingstid/leveringstid fra Magasinet.

 

Er også i den situasjon at jeg har en bekreftet ordre som jeg venter at skal bli ekspedert av Magasinet og dermed å et posringsnummer på mail av posten. Dett er snart syv dager siden og ordren er tydeligvis ikke ekspedert ennå (selv om det er lagervare). Det vil si at det raskt kan gå en liten uke til pakken ankommer, og hvis det nærmer seg to uker fra ordre til levering synes jeg dette er for lang tid - også selv om det er jakttid.

Link to comment
Share on other sites

Synes absolutt det er lov å stille spørsmålet som trådstarter gjør. Tolker ikke dette som sutrete, men som informasjon om vanlig ekspederingstid/leveringstid fra Magasinet.

 

Er også i den situasjon at jeg har en bekreftet ordre som jeg venter at skal bli ekspedert av Magasinet og dermed å et posringsnummer på mail av posten. Dett er snart syv dager siden og ordren er tydeligvis ikke ekspedert ennå (selv om det er lagervare). Det vil si at det raskt kan gå en liten uke til pakken ankommer, og hvis det nærmer seg to uker fra ordre til levering synes jeg dette er for lang tid - også selv om det er jakttid.

 

Nei, var ikke meningen å virke sutrete! Ja, det er nettop det sporingsnummeret eg og venter på å få på mail. Får bare håpe pakken blir sendt snart da.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bare god ord å si om Magasinet, jeg er faktisk meget imponert over servicen deres. Har du hastverk kan det være lurt å ringe de. Jeg har gjort det ved et par anledninger, senest i dag. Først fikk jeg til svar at siden det er midt i jakta så har de mange ordrer å ekspedere så leveringstiden var ca 8-10 dager for øyeblikket. De skulle likevel se hva de kunne gjøre og et par timer senere tikket ordrebekreftelsen min inn på mail :D. Nedturen kom da jeg oppdaget at de hadde registrert bestillingen på en gammel adresse, en adresse jeg sa de IKKE måtte sende til. Forhørte meg hos Posten om de kunne gjøre noe og de skulle ha 100kroner for "omadressering", det sa jeg ikke f... til :twisted:. Gikk så hjem og sendte en e-post til Magasinet 18.45 og forklarte at Posten skulle ha 100 spenn for å omadressere, 18.52 ringer Magasinet meg opp og sier at de skal ta seg av Posten :D:D:D ! Her er det ikke annet å gjøre enn og ta av seg hatten og skryte de opp i skyene!

Link to comment
Share on other sites

En kompis av meg hadde også "problemer" med å få levert fra Magasinet for ett par uker siden, han ringte inn og spurte ang leveringstid, og fikk til svar at de hadde ordrer opp til øra. :D

 

Men dette er et godt tegn, god konkurranse og noe som kanskje kan presse ned prisene hos andre leverandører ?

 

Magasinet: +1

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bare positive erfaringer med Magasinet, hyggelige ansatte, gode priser på merkevarer som f.eks Jerven - Har kjøpt 3-4 Jerven-duker hos Magasinet.

Ene duken lakk litt etter et års bruk, fikk ny på flekken. - De har meget gode priser på ammunisjon, kjøpte Norma Oryx i 9.3x62 til 34 kroner pr stk eller noe slikt?

Det er under listeprisen på Lapua Mega. - Bare synd ammunisjon kun selges i Lier, for dere som bor langt unna that is...

 

Magasinet er en av butikkene jeg har minst problemer med å anbefale, kjempeservice!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...