Jump to content

Billig viltkameraer


Joggen

Recommended Posts

Er det noen som har noen anbefalinger ang kjøp av viltkameraer i den nedre prisklassen(2000-3000 kr klassen). Har søkt og lest litt i tidligere tråder, men ikke blitt så veldig mye klokere. Har også sett litt på tester i div blader, og der har et som het Cuddeback blitt kåret til vinner. Er den noen er på kammeret, som har anbefalinger/tips til åssen viltkamera jeg og jakt kompisene bør/kan kjøpe?.

Link to comment
Share on other sites

Har hatt et KeepGuard SG-550V stående ute siden mai og har enda ikke skiftet batterier i det. På den tiden har det tatt over 600 bilder i ganske bra kvalitet. Litt plundring med å programmere det første gangen, men det følger med en grei bruksanvisning. Anbefales, også pga den lille størrelsen. http://www.keepguard.no/

 

Et passende bilde i disse bukketider :)2motw5h.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Er det noen som har prøvd kameraet i katalogen til Magasinet, som sender mms/epost? Eller noen andre kameraer med samme funksjon? Er en besnærende tanke å få bilder inn på mobilen etterhvert som dem blir tatt. Da har man virkelig kontroll. Mindre fristende å stjele et kamera også hvis du veit at bildet av deg, mens du tar kameraet, allerede er sendt til eieren av kameraet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg har kjøpt en rekke kameraer på ebay.com og sendt de til min Amerikanske adresse som jeg har opprettet gratis på jetcarrier.com

Jeg har testet både stealth cam prowler og ScoutGuart SG550.. Selv om man må betale frakt og moms blir det mye billigere om du finner gode dealer på ebay.

Jeg fikk tre kameraer for samme sum som min kompis kjøpte ett her hjemme.

 

Jeg er fornøyd med begge. Scoutguard er mindre og derfor litt letter å gjemme.. Mange som liker å stjele disse kameraene.

Det er derfor viktig å ta med låsemekanismer når man kjøper disse kameraene.

 

For stealth cam måtte jeg kjøpe låsekasser direkte fra leverandøren.

 

TIPS.. Benytt hengelås med kodelås.. Ikke morro å glemme nøkkelen hjemme.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...