Jump to content

Baikal kjøpt på XXL - leveres uten reimfester??!


thelberg

Recommended Posts

Ble oppmerksom på denne tråden i dag. Kjøpte selv samme hagle på xxl lagunen i sommer, og den var heller ikke med reimefester. Har spart på linken http://www.xxl.no/jakt-vaapen/vaapen/hagler/izh-27-m-m-3xmc-12-76-9005763 og der viser sannelig bildet fester og det står at det skal følge med i annonseteksten. Hmm kanskje ikke så dumt å forsøke seg på en utbedring av kjøpt vare 8)

Link to comment
Share on other sites

Tro hva dere gjør når dere kjøper ny bil? Forlanger dere å få med alt ekstrautstyret som bilen er avbildet med i brosjyren?

 

Med forbehold om at haglene er kjøpt på postordre, da kan jeg skjønne reaksjonen, men er det handlet i butikk finner jeg de snodig at en kommer etter handelen og klager over at noe så synlig som rembøyler mangler...

Link to comment
Share on other sites

Nå aner ikke jeg om du kjøpte den på postordre eller om du handlet "over disk";

 

Men handlet du i butikk, håndterte du vel børsa, åpnet den, klikket med den, kanskje prøvde å hive den opp noen ganger? Eller visste selger deg et bilde av et annet produkt slik at du kjøpte usett, uprøvd i butikk?

 

Relevansen mot bilhandel; kjøpe en bil i butikken for så å klage fordi den ikke er lik bildet på en annen butikks nettside (XXL på nett er en egen butikk på samme måte som hvert enkelt varehus er det)

 

 

ps-Klager dere hamburgerene på BurgerKing og MacDonalds? Der kan en snakke om forskjell på bildet de presenterer av burgeren og det produktet du faktisk får...

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig ble børsa håndtert og kasta opp/montert, men i iveren ble det totalt oversett at noe så naturlig som reimfester ikke var montert. Det falt meg overhodet ikke inn. Og det ble ikke oppdaget at det heller ikke var levert løst, f.eks. i samme esken som choker og bøylelås lå, før jeg kom hjem.

 

Og XXL på nett er tross alt samme KJEDE som XXL varehus. Er fortsatt ikke helt fortolig med den bilkjøpsammenligningen din da ;)

 

Kanskje viktig at det i en annonse for Fjellduk står spesifisert da at mannen, capsen og jakka på bildet følger ikke med, og må kjøpes separat.

Om XXL hadde tatt med den bittelille, men dog så viktige teksten, "Produktet kan avvike noe fra bildet.", ville dette ikke ha vært et tema i det hele tatt. Men da hadde det heller ikke utviklet seg til å bli ren underholdning det vi leser etter hvert her nå :D

 

Joda, jeg er i hvert fall strålende fornøyd med resultatet :wink:

 

Du får ha en fortreffelig da Chiefen.v-2 :)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hva med dette produktet; bør mannen, capsen og jakka på bildet følge med fjellduken?

 

ShowPicture.ashx?objectId=7562ℑ=1

 

 

 

 

jada-veldig overdrevet.

 

Nå fikk dere jo rembøyler, noe som jeg synes vitner om veldig bra service!

Er man kverulant så er man kverulant :mrgreen:
Link to comment
Share on other sites

Enkle produkter står det faktisk at det og det følger ikkje med produktet, Så vist det ikkje står på xxl sine sider så skal det følge med.

Og faktisk legge inn et bilde av en dude i fjellduken og si at mannen og capsen og jakka på bildet følge med er ganske idiotisk spørr du meg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er idiotisk å kjøpe noe i en butikk og klage på at produktet presentere annerledes i en annen butikk......

Nå er det en hel haug med ting jeg kan synes er idiotisk også, men å fortsette å sutre om det på et forum har vel egentlig svært lite for seg da - du har jo allerede lagt frem ditt standpunkt i saken. Helt grei den. Det er din mening - vi har vår mening. Og fordi om våre meninger nå tilfeldigvis ikke matcher helt dine egne meninger vil jeg påstå at det er minst like idiotisk å kalle andre sine meninger for idiotisk da. Har tanken streifet det at det kanskje er DIN mening som da er idiotisk i dette selskapet?

 

Jeg vet ikke om du bare har stått opp på feil side i dag, og smellt hue rett i skapet - men jeg tror vi legger denne ballen død nå. Du har allerede vist hvem du er og hva du mener.

 

Ha en aldeles fortryllende dag, fylt med sol, latter og glede ;)

Link to comment
Share on other sites

Unødvendig sitering fjernet. Kjell Olav

 

Hahaha - godt det bare finnes en "rett" side å stå opp på da :)

 

Innlegget du sikter til fra Xseray gikk jeg nok glipp av først :)

 

Synes å huske at jeg har lest eller hørt at XXL fikk en container med disse haglene levert uten feste, og at det faktisk var en feil - men jeg har bare vage minner om det... Kan jo være jeg husker feil. Tar et forbehold før jeg "Låser svaret"...

 

Du får ha en fin en :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Beklager for å stjele og puffe opp en gammel tråden da :)

Er første gang kjøper på hagle og etter å ha vært rundt på det lokale intersport og gsport butikken å sett på de haglene de hadde der men ble ikke fornøyd, så bestemte meg å kanskje kjøpe på xxl.no, fant en Baikal til grei pris som passet min lommebok :P og siden denne tråden handlet om akkurat denne hagla så lurte jeg på om noen av dere hadde noe bedre bilder av den enn den som er på xxl? :)

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte denne haglen for en (par?) måneder siden, og har ingen problemer med å anbefale den videre. Den er riktignok litt tung, men den er solid, og driftsikker som hvilken som helst hagle til mangedobbel prisen.

 

Ja den ser ut som en grei hagle men synd ingen reimfeste på den siden den veie litt men fant noen på http://www.schouvapen.no/produkter/jakt ... es/?page=0 men det kan da ikke være så vanskelig å feste sjøl på :wink: kan nok tenke meg at xxl gjør noe sånt også men vil nok koste en del :|

 

Du har vel ikke noen bilder av din hagle? ville være fint å sett mer tydelig på den :) synd xxl er kun sør på :|

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...