Jump to content

glock 17


xxx

Recommended Posts

Angående Intersport Bogstadveien......

Ring og sjekk om han har det du vil ha på lager, ellers så må du nok ta med deg innvilget søknad i graven!

Han har en del "leverings forsinkelser" på pistoler. Det er vel heller leverings stopp!

Men har han det inne så er det stedet å kjøpe våpen.....

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte min hos landro(www.landro).no på Lillestrøm på grunn av at da fikk jeg den nyeste modellen av Glock 17.

Kanskje litt høy pris, men heller god service å litt høyere pris.

Man får jo også kjøpt Glock 17 hos XXL veldig billig, men det er da den gamle typen.

Men skal man ha noe som har med våpen å gjøre hos xxl så må man faktisk se varen.

Fordi de sier ofte at de har det inne, men systemet til xxl er helt på bærtur.

Jeg tror ikke at de ansatte helt kan systemet, eller så er det en IT ansatt som har tullet litt.

Link to comment
Share on other sites

Angående Intersport Bogstadveien......

Ring og sjekk om han har det du vil ha på lager, ellers så må du nok ta med deg innvilget søknad i graven!

Han har en del "leverings forsinkelser" på pistoler. Det er vel heller leverings stopp!

Men har han det inne så er det stedet å kjøpe våpen.....

Å? Leveringsstopp? Why/sikker på det?

Jeg vet dem hadde glock 17 inne i slutten av mai ihvertfall. Var innom en tur i forrige uke og kjøpe en del 9mm ammunisjon, det har dem masse av ihvertfall.

 

Når det gjelder XXL så har vel dem sluttet med håndvåpen. Det nærmeste dem har er luftpistoler. Det gjelder ihvertfall xxl.no og butikken i Oslo sentrum.

Link to comment
Share on other sites

Det jeg mener er at denne fyren er praktisk talt borte når det gjelder bestilling av våpen.....Ventet selv til jeg bare kjøpte noe annet....og kjenner flere som har gjort/fått det samme!

Han skylder på noen levrandører mens han rakker ned på alle, virker ikke helt profft!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...