Jump to content

Para ordnance 18.9


ggfl_empire

Recommended Posts

Heisann.

 

Litt ny her så har ikke fått lest gjennom så alt for mye av forumet.

Så det jeg lurer på, vet dere om noen plasser (lignenes Dobble alfpha acadamy) som de selger deler til denne pistolen?

DAA selger ikke hylster og deler til denne pistolen. Pistolen brukes i praktisk skyting, så ekstra magasiner og ghost hylster er noe som trengs 8)

Link to comment
Share on other sites

MecGar i Italia produserer magasiner, som kan brukes selvom de har litt mindre kapasitet(en patron mindre enn originalen om jeg ikke tar feil). samme magasinene leveres til Armscor-1911ene.

 

Ellers er det som alltid, 100dollars eksportgrense, og som hassel sier regler mot eksport av magasiner.

 

Det som derimot går an i noen tilfeller er å bestille magasiner i deler, ikke komplette, så kan du bygge dem sammen selv. amrikanske regler...

 

pedersens våpenlager imorterer vel para for tiden, det burde kanskje være mulig å få tak på noe der?

 

kris var visst før meg..

Link to comment
Share on other sites

Eneste er at jeg kun har et mag. til min pistol, og på pvas koster magasinene rundt 500kr pr. stk. Det blir 1500kr bare for magasiner... Må jo være mulig og få det billigere enn det hvis du bestiller fra statene... fant en webshop som solgte, var en del billigere, men testet aldri om de sender til norge.. gjerne på tide og teste det...

Link to comment
Share on other sites

Hvis magasinene til Para er av god kvalitet så er 500 ingen upris.

 

Anta at du får dem for 400 i statene så har du spart 300. Over 5 år så er det 60/år eller 5kr i måneden.

 

Du kan heller støtte de lokale forhandlerne så vi har noen i fremtiden også.

Link to comment
Share on other sites

Det er som nevnt eksport restriksjoner på hicap mags fra statene, og her hjelper ikke Jet carrier i en gang for de som driter i lovverket. New jersey ahr max 10 skudds cap på våpen så high cap kan ikke sendes dit uansett. Problemet med dyre, og til dider vannskelig å få tak i magasiner til Para 18.9 er en av grunnene til at de selges en del ganger...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...