Jump to content

Henry Big Boy


Litago

Recommended Posts

jeg forstaar ikke helt hva du spoer om...

Men til jakt er raadyr det stoerste viltet du kan bruke .44 mag (og .357 + 45 colt) til, alle disse er haandvaapen patroner.

 

Skal du ha noe stoerre boer du se paa marlin 1895 i .444 marlin eller .45 - 70

Vil vel egetnlig anbefale marlin 1894 om du er interesser ti ei ridle i .357 /.44 eller 45 ogsaa.

Link to comment
Share on other sites

jeg forstaar ikke helt hva du spoer om...

Men til jakt er raadyr det stoerste viltet du kan bruke .44 mag (og .357 + 45 colt) til, alle disse er haandvaapen patroner.

 

Skal du ha noe stoerre boer du se paa marlin 1895 i .444 marlin eller .45 - 70

Vil vel egetnlig anbefale marlin 1894 om du er interesser ti ei ridle i .357 /.44 eller 45 ogsaa.

Vil egentlig kjøpe en 44 Big boy men hvordan er Marlin i forhold til Henry?

Link to comment
Share on other sites

Foerst og fremst enklere aa faa tak i...

Ellers er de rimelig like, marlin har jo holdt paa lengere en henry, men jeg har lest helt ok "reviews"om big boy rifla ogsaa. Det er jo ellers veldig like vaapen.

Tusen takk for gode svar som altid Hassel! 8)

Link to comment
Share on other sites

Litago,

Henry har en fin nettside, med en del tester av våpnene de produserer. Den har du sikkert vært inne på allerede?

 

Henry'ene er jo lekre med den messing-låskassen og det hele. Du får tilsendt katalog fra dem hvis du ber om det. Da kan du også spørre om de har norsk importør.

Link to comment
Share on other sites

Litago,

Henry har en fin nettside, med en del tester av våpnene de produserer. Den har du sikkert vært inne på allerede?

 

Henry'ene er jo lekre med den messing-låskassen og det hele. Du får tilsendt katalog fra dem hvis du ber om det. Da kan du også spørre om de har norsk importør.

Takk for tipset jeg vil ta kontakt med dem og spør! :mrgreen: ville se om noen her i norge evt hadde noe erfaringer

er ikke alle negative sider som blir speilet på nettsidene til produsenter :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...