Jump to content

Feltvesker(DFS).


Polardego

Recommended Posts

Det selges sikkert 10 modeller fra forskjellige leverandører.

De er samme veska alle sammen omtrent.

Jeg hadde kansje valgt canvas utgaven til halve prisen. Selv har jeg en feltveske fra våpensmia som ser omtrent likedan ut. Vesker fra skytterlinken, Fisanti, våpensmia, norma, dagfinrud, og sikkert flere er samme veska med omtrent samme oppbygning. pass på at den har borrelåslukking i tillegg til låsen og transparent plast i lokket til tabeller osv, i tillegg til magasinholder (men det har de kansje alle?)

Hvordan du velger er ofte smak og behag og litt detaljer. (og for noen er merket like viktig som selve veska)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Se deg litt rundt på nett, hør om du får se på andre sine vesker. Jeg tror (har ikke klådd på de veskene til skytterlinken) at de to der kun er forskjellig i materiale.

Så iallefall vesker på LS i fjor fra fisanti, våpensmia, norma som var så like at de så ut som de var kopier av hverandre.... (noe de sikkert var, eller lagd samme plass under forskjellig merke)

Link to comment
Share on other sites

Har ikke erfaring med mange vesker,men ikke kjøp en feltveske som heter Target."Låsen" på disse veskene er ræva,og hadde det ikke vært for at det faktisk er borrelås på de i tilleg,hadde de rett og slett vært bedritne.Mulig dette bare er min personlige erfaring,men når veska ikke tåler mer enn ett stevne før den vrilåsen detter ut,lyser det ikke akkurat kvalitet lang vei,for å si det sånn.Ikke veldig morro å dra på skyting,og lokket åpner seg på veska,sånn at all ammunisjonen faller i søla vis du ikke har fått festa den borrelåsen GODT for at veska ikke skal åpne seg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...