Jump to content

Invitasjon til bowling skyting (Stålmål)


Bromark

Recommended Posts

http://www.modumpistolklubb.no/Hovedside.htm Veibeskrivelse til Modum Pistolklubb

For å gå til klubb info siden...

 

Under finner du GPS koordinatene til vårt baneanlegg på Bråtan, slik at man lett finner frem hvis man har en GPS. Alle koordinater er oppgitt i UTM/WGS84 format/datum.

 

UTM: 32 Ø: 553164 N: 6651145

 

Fra Hønefoss, kjør R35 til Vikersund, ta av og kjør 280 mot Gol/Sysle/Krøderen. Etter ca 1,5 Km ta til høyre inn mot Ruud. Kjør 300 meter og sving av mot venstre. Etter dette skal du kjøre til høyre nedenfor den første låven, følg så veien ca 200m og sving av til høyre og ta den "øvre" veien. Følg så denne ca 500m, du vil da få vårt klubbhus og baneanlegg på høyre hånd.

 

Fra Drammen, kjør R35 til Vikersund, fortsett videre på 280 mot Gol/Sysle/Krøderen. Etter ca 1,5 Km ta til høyre inn mot Ruud. Kjør 300 meter og sving av mot venstre. Etter dette skal du kjøre til høyre nedenfor den første låven, følg så veien ca 200m og sving av til høyre og ta den "øvre" veien. Følg så denne ca 500m, du vil da få vårt klubbhus og baneanlegg på høyre hånd.

 

Fra Krøderen, følg 280 mot Vikersund. Ta til venstre inn mot Ruud ca 1,5 km før du kommer til Vikersund. Kjør 300 meter og sving av mot venstre. Etter dette skal du kjøre til høyre nedenfor den første låven, følg så veien ca 200m og sving av til høyre og ta den "øvre" veien. Følg så denne ca 500m, du vil da få vårt klubbhus og baneanlegg på høyre hånd.

Håper jeg ikke jobber da og at jeg eventuelt rekker å kjøre da. Hadde vært artig å prøve bowling skyting igjen.

P

Link to comment
Share on other sites

så når dere er lei venting kan dere jo alltids pakke med dere litt ammo å stikke en tur innom Modum for å vise hva dere er god for ;-) K.

 

Nå er det ikke sånn at alle som skyter praktisk er veldig kjappe, selv om mange vil gi inntrykk av det. Selv er jeg alt for treg.... Når det er sagt er det også mange som er veldig kjappe. Var på indoor steel i vinter og der er det flere av de kjappe som treffer 5 stål på litt over 2 sek med trekk fra hylster. Jada, avstanden var vel maks 10m og relativt store mål. Selv greier jeg ikke bevege pekefingeren min så fort i løse lufta.

 

Med når dere først skal ha stålstevne, så hvorfor ha 6 skudd i begrensing? La gutta få ha fulle magasiner for en gangs skyld, kan jo hende de liker det....

 

Rune :-)

Link to comment
Share on other sites

Fyller de opp med fullt magasin havner de garantert ikke på topp uansett...hehe...her kan man ikke skyte mer enn 5 skudd hvis man har tenkt å gå etter en topp plassering :-)

 

Det som er fint er at dette er skyting alle kan være med på, siden man starter med våpen fra 45 grader...og ikke trekk fra hylster...

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke skutt med revolveren på MANGE år. Så banen på forrige side og trur jammen ikke jeg klarer tidskravet bare med peking mot målene engang.

Lurer derfor på om det blir utdelt noen trøstepremie, da jeg sikkert ikke rekker å få avfyrt alle skuddene og langt mindre truffet noe?

Begynner treningen i kveld med å låse ut jernklumpen for å se om det fortsatt er hull i løpet :lol: Vet ikke om dette kalles å glede seg eller grue seg, men en ting er sikkert. Noen får seg en god latter og det på min bekostning. Lov å komme opp å prøve seg litt en dag?

P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Legger ut en liten veibeskrivelse slik at de som ikke har vært på besøk før kan finne frem, det vil også bli skiltet noe fra hovedveien.

 

Fra Hønefoss, kjør R35 til Vikersund, ta av og kjør 280 mot Gol/Sysle/Krøderen. Etter ca 1,5 Km ta til høyre inn mot Ruud.

Fra Drammen, kjør R35 til Vikersund, fortsett videre på 280 mot Gol/Sysle/Krøderen. Etter ca 1,5 Km ta til høyre inn mot Ruud.

Fra Krøderen, følg 280 mot Vikersund. Ta til venstre inn mot Ruud ca 1,5 km før du kommer til Vikersund.

 

Kjør så 300 meter og sving av mot venstre. Etter dette skal du kjøre til høyre nedenfor den første låven, følg så veien ca 200m og sving av til høyre og ta den "øvre" veien. Følg så denne ca 500-600m, du vil da få vårt klubbhus og baneanlegg på høyre hånd.

 

http://www.modumpistolklubb.no/Otherpages/Veibeskrivelse.htm

 

Velkommen

K.

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer da K B

Var ett utrolig vellykket arrangement. Hyggelig var det også at jeg ikke endte i motsatt ende av listen :lol:

Kjempekoselig og inspirerer til en tur til høsten også. Tom for ammo, mett i magen og fyllt med godstemning etter en trivelig dag.

Link to comment
Share on other sites

Det var hyggelig at såpass mange kunne komme også, gjør det veldig gøy å arrangere slike stevner når så mange kommer og i tillegg er så blide hele dagen :-)

Resultater blir sendt ut på epost eller du kan laste de ned herfra --> http://www.4shared.com/office/dumsxQZq/Bowling_Resultater_5_Mai_2012_.html

Nytt stevne blir nok satt opp til høsten for de som ikke kunne denne gangen :mrgreen:

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...