Jump to content

Pistolklubber, har de blitt lagt ned?


Razortec

Recommended Posts

Nærmeste jeg fant når jeg tittet etter en klubb med mange muligheter for skyting i området var Eidsvoll Sportskyttere...

 

Ellers er det vel noe form for liv i NOP Dal, samt en eller annen klubb med innendørsbane i Gjerdrumshallen, uten at jeg kjenner noe til hvordan det er med driv og miljø i disse klubbene.

Link to comment
Share on other sites

GFS eksisterer vel på papiret,

Du har muligheten til å skyte i Hurdal Pistolklubb. eidsvoll sportsskyttere eller i upk.

Den siste er jeg ikke sikker på om driver på enda men det kan hende at de fortsatt har inneskyting på kløfta.

prøvde å legge ut link fra gule sider men det funka ikke.

Link to comment
Share on other sites

NOP Dal er vel den klubben på øvre romerike med flest aktive NSF skyttere. Noe som nok sier mer om de andre klubbene her oppe :?

http://www.nopdal.com/

B-)

 

Nja - nå er (heldigvis) ikke NSF enerådende lenger innen pistolskyting i norsk sammenheng, så å benytte antallet NSF skyttere som noe kvalitetstegn annet enn for at det er en høy andel NSF skyttere blir litt feil i mine øyne*... :wink:

 

*Regner med at det siktes til antall konkuranseutøvere.

Link to comment
Share on other sites

NOP Dal er vel den klubben på øvre romerike med flest aktive NSF skyttere. Noe som nok sier mer om de andre klubbene her oppe :?

http://www.nopdal.com/

B-)

 

Nja - nå er (heldigvis) ikke NSF enerådende lenger innen pistolskyting i norsk sammenheng, så å benytte antallet NSF skyttere som noe kvalitetstegn annet enn for at det er en høy andel NSF skyttere blir litt feil i mine øyne*... :wink:

 

*Regner med at det siktes til antall konkuranseutøvere.

Alle nevnte klubber utenom ESS i denne tråden er etter hva jeg vet "rene" NSF klubber.

I fare for å måtte bygge på huset.

Tror vel en kan samle alle aktive praktisk,siluett og western skytterne her oppe på "øvre" hjemme på badet hos meg uten at det føles trangt. :D

Som aktive skyttere regner jeg de som jevnlig konkurrerer ute på stevner i sitt forbund.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...