Jump to content

Etterlysning jaktfortelling fra SL


Rino Hals

Recommended Posts

Hei.

 

For en tid tilbake skrev jeg en fortelling om min første safari i Sør-Afrika og kallte den for "En guttedrøm som ble virkelighet".

 

Jeg tok aldri noen kopi av den historien, og siden sluttstykket er vekk er også historien vekk.

 

Jeg har fått et spørsmål fra Nordisk Safariklubb om bilder og eventuelt historien bak jakten på min første kuduen jeg skjøt, da den var spesielt stor.

 

Er det noen gamle sluttstykkebrukere der ute som har tatt en kopi av historien?

Link to comment
Share on other sites

Hei XO,

Det var dumt ingen indekserte hele sluttstykket før det forsvant, men det hjelper lite nå. Nå er det slik at det kan ta 6 mnd før webarchive legger de siste lagringene til - så det kan komme flere treff der. Jeg har uansett satt i gang et søk på Warrick (i et desperat håp om å finne igjen noen tråder)- jeg skal si fra hva den finner. Ikke ha for høye forhåpninger....jeg savner selv all informasjonen som lå i tråden om 425 Westley Richards-børsa mi...

 

PS: ble det forrresten hagle på deg XO?

 

Rolf

Link to comment
Share on other sites

Noen ganger har man kanskje litt mer flaks enn vanlig.

 

Neiakim (sønnen min Joakim) her på Kammeret hadde en kopi av nesten hele historien , samt nesten hele historien fra turen min i 2007 liggende på sin mors laptop. Hvordan den havnet der aner jeg ikke, men som sagt... Det var flaks.. Og VELDIG gøy å få tilbake.

 

Bildene og videoene jeg har lagt ut tidligere er også reddet :)

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...