Jump to content

Regler ved bytte av løp


Joggen

Recommended Posts

kort svar: Ja

 

litt lenger svar:

Nytt løp i samme kaliber og børsemaker utfører jobben og børsemaker kaster/kjøper/ødelegger gamle løpet-trenger ikke søke

Nytt løp i nytt kaliber- må søke

Nytt løp i samme kaliber og du vil beholde det gamle løpet "som reserve"- må søke

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

tar opp denne tråden igjen,da det er mange ??? i setningene,etter server bytte/oppgraderingene,trenger svar på samme spørsmål.

Jag må ha ny pipe i børsa,skal ha samme kaliber som er i den, hva er prosedyren?

Her er 3 mulige fremgangsmåter jeg har tenkt på.

 

1. jeg skal gjøre jobben sjøl,må jeg da søke politiet?

2. jeg kjøper pipe ett sted,men skal la en annen børsemaker gjøre jobben,må jeg da søke politiet?

3. jeg lar børsemakeren bestille og utføre jobben,må jeg da søke?

Link to comment
Share on other sites

Skifter man løp i samme kaliber slipper man å søke men den gamle pipa må destrueres. Vil man beholde den gamle må man søke på pipe og få eget våpenkort på den nye. Er bare 1/2 gebyr på piper og man kan ha så mange man vil til samme børsa.

Link to comment
Share on other sites

Skifter man løp i samme kaliber slipper man å søke men den gamle pipa må destrueres
. Vil man beholde den gamle må man søke på pipe og få eget våpenkort på den nye. Er bare 1/2 gebyr på piper og man kan ha så mange man vil til samme børsa.

 

Så det vil si att jeg kan bestille og gjøre jobben sjøl,men må til en våpenhandler å levere inn pipa :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...