Jump to content

Hvem bor her??


Mikkelrev

Recommended Posts

Hvorfor blir det så mye pisspreik her? Dette var et seriøst spørsmål blant kammeret sine brukere men skulle tro at det bare var unger her. De som ikke har noe seriøst å komme med kan bare kutte ut å fylle tråden med masse piss.

 

Beklager denn, er jeg som startet det tullet.. Jeg mente som svar under er at her hvor jeg bor er det hakkespetter som graver ut maur tuene..

Link to comment
Share on other sites

Trur og dette er hakkespetten som har gravd der, den har sikkert overnattet der i kulda.

 

Lynvingen! det var ikke du som starta å tulle, det var en "moderator"

Litt tull er bare sundt, bare det er morro... det bør en tåle...

 

Mikkelrev! Bare rapporter innlegg du vil ha fjerna fra tråden om de er lite givende. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tåler at folk tuller. Ble bare så jævla irritert å ikke kunne få et skikkelig svar på noe man lurer på, hvis noen visste hva dette kunne være da. Hakkespett ja, det kan det godt være, det er flaggspett i skogen der, tenkte ikke på det. Dette hadde kunnet vært verdens flotteste åtebu hadde den bare vært litt større. Iallefall, takk for hakkespetttipset.

Link to comment
Share on other sites

Det var eg som starta tullet, og eg tar sjølvkritikk for det om det vart tatt ille opp.

 

Når de ser slikt, og blir provosert, so kan ein enten sende ein PM til vedkommande. Eller rapportere innlegget.

Det gjelder uansett om det er ein moderator eller ein annan brukar.

 

Dersom Trådstarter ønskjer det, kan eg rydde tråden for Off Topic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...