Jump to content

Bjørnesteik


Cameron

Recommended Posts

kjenner til nokon som smakte på slagbjønnen "lefto" som vart skoten i Åmli i Aust-Agder for nokre år sida. det smakte visst ikkje noko særleg godt, så har nok noko med korleis ein forbereder det. Som til dømes Bever. den har og potensial til å smake dørmatte med neversmak, men det er nokon som får den fin og mør:) Elles er det jo knytt til historia dette med bjørnekjøt. Det var ein "bjønnajeger" heime i Aust-Agder (også Åmli) som for mange år sida (18-1900-talet??) ifylgje boka til Andreas Vevstad (frå Gjerstad) skaut 90 Bjønn i sin karriere. jaktområdet låg i det meste av indre Agder, og langs grensa til Telemark. Poenget er, det er skriven ned noko reiknskap i den boka, og det tydar på at kjøtet var populært. ofte selt til familiar av noko høgare klasse. over 90 skotne bjønn i agder-telemarksområdet, med fleire bjønnejegere i mellom anna setesdal, er det ikkje rart at den forsvann, og at folk hever eit augebryn eller to når ein bjønn tittar innom fylkesgrensane våre innimellom:)

Link to comment
Share on other sites

Bjørnekjøttet er helt greit, kommer litt an på kokken men helt ok å spise. Tildens til litt spesiell ettersmak men med god drikke går det meste ned.

Hvis du ikke har kjøpt kjøttet (hos godkjent selger) ville jeg levert kjøttet til mattilsynet, fått det testet for trikiner. (tror du må ha nyre eller neon gram av mellomgulv for å ta disse prøvene, jeg sendte inn mellomgulv for trykktest som de kalte det.) Jeg ville ikke spist kjøttet hvis det innholdt trikiner, steking dreper trikiner men bare tanken på at det er trikiner i det får min mage til å vrenge seg. Hvorfor risikere noe? Det er jo midt i jaktsesongen nå! Liggge på sykehus i dagesvis har ikke jeg tid til...

 

bon apetit!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har laget pølser av bjørnekjøtt, anbefales!

 

Jeg er helt enig med de som sier at smaken er søtlig. Regner med at den vil være enda mer framtredende i stek enn den var i blandingsproduktet (pølsene)

 

Skulle jeg laget dette ville jeg prøvd en gryterett med skiver av bjørnekjøtt vendt i mel, brunet og etterpå putret i rødvin et par timer.. Juster smaken med litt soyasaus og server med grønnsaker og melne, kokte poteter.. Vær nøye med å fjerne alt fettet..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...