Jump to content

Søplekammeret eller Fjortiskammeret


gundergerson

Recommended Posts

Hei

 

I lys av alle prektige og høyverdige innlegg som har strømmet inn til off-white kammeret de siste dagene, ser det ut til at det kunne være på sin plass å opprette:

1) Et søplekammer,

2) et fjortiskammer, og/eller

3) et nakne damerkammer, eventuelt naken dame med geværkammer.

Eller er det bare jeg som er blitt for gammel og som har naken dame med gevær hjemme hele tiden?

 

gg :shock:

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg lest igjennom innlegget noen ganger, og jeg må innrømme at jeg har problemer med å forstå hva du vil fram til. Det er sikkert bare jeg som er trøtt..

Klager du på for slapp moderering, eller er det kvaliteten på enkelte innlegg du vil fram til?

Link to comment
Share on other sites

and here we go again.......

mener ha sett den samme diskusjonen på sluttstykket opptil mange ganger.

 

det jeg forstår at enkelte mener er at endel av trådene er dårlige, å ikke burde vært startet, å går å irriterer seg over dem.

(det er slik jeg forstår det)

Link to comment
Share on other sites

gundergerson ...

 

Nå vil jeg anbefale deg å ta en paracet, også legger deg nedpå litt. Så står du opp med hodet først (ikke beina! For vi vet ikke hvilket bein som er årsaken), så får vi se om humøret er litt bedre :)

 

Som Polardego skriver, det hadde vært bedre om det i off topic ikke havnet i den berømte lista.

Link to comment
Share on other sites

and here we go again.......

mener ha sett den samme diskusjonen på sluttstykket opptil mange ganger.

 

det jeg forstår at enkelte mener er at endel av trådene er dårlige, å ikke burde vært startet, å går å irriterer seg over dem.

(det er slik jeg forstår det)

 

Men å start en ny dårlig tråd fordi man er irritert over dårlige tråder.... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...