Jump to content

Forventet tid på børsemakerarbeid...


phoines

Recommended Posts

Har en hagle inne hos børsemaker, må vel være to, to og et halvt år siden den ble levert inn. Arbeid som JEG vet måtte gjøres med den var glassblåsing og brunering, samt noen enkelt deler i "låskassen" som måtte bestilles/lages. Utover det, har jeg bedt børsemaker om å komme tilbake til meg med ting som evt må gjøres utenom dette og hvilke kostnader dette vil evt. komme på. Dette har jeg ikke fått svar på- så da er spørsmålet, hvor lang tid bør et slikt arbeid ta :?:. Og hvordan skal jeg evt. forholde meg hvis børsemakeren har gjort arbeid på egenhånd uten at jeg har vært informert på forhånd og krever betalt for det... :roll:. Fint å høre andres erfaringer rundt slikt arbeid som drar ut i tid.

Link to comment
Share on other sites

Han har vel for lengst regnet med at du har glemt hele våpenet!
Han solgte det sikkert for et år siden... :mrgreen:

 

Hehe, ja, ikke sant 8).

 

Nei, jeg har sendt flere mailer hvor jeg purrer så han kan ikke bruke det som argument hvertfall :mrgreen:. Hadde det ikke vært for at jeg har en reserve hagle så hadde jeg nok vært mer hissig på grøten, men det er vel kanskje på tide å bare "mase" til jeg får et svar :evil:.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...