Jump to content

innlogging via WIFI


Joggen

Recommended Posts

Får ikke til å logge meg på kammerchaten via mobil og WIFI(hjemmenettet via mobil). Da jeg har lyst til å lese kammer nytt i senga etter kona har sovnet. Får bare melding om at passordet er feil, sjøl om det er rett, og jeg kommer inn via samme nettveret og pc`n. Hva er feil?.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har klart det tidligere, men den siste uken eller noe slikt har jeg ikke heller kunnet logge på via mobil (Nokia E71 og Opera Mini 4.2). Det gjelder både for en håndfull WLAN-nettverk samt mobilt internett. Har ikke peiling på hva det er; jeg har ikke oppdatert noe software eller slikt lokalt her i denne perioden.

Link to comment
Share on other sites

Kjører fint med Nokia N95 8Gb og Wifi. Sjekk store og små bokstaver, så kanskje du får det til. Ellers så har eg vært borti enkelte andre sider, som f.eks å logge seg på Telenor sine sider for å lese epost, det er umulig, får kun feilmelding og blir kasta ut igjen. Men til dags dato, er dette einaste sida eg har fått problemet på. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg får opp sidene, men får ikke logga meg inn med passord. Vel jeg får sjekke dette med store og små bokstaver å se om det fungerer da.

 

 

Kjører fint med Nokia N95 8Gb og Wifi. Sjekk store og små bokstaver, så kanskje du får det til. Ellers så har eg vært borti enkelte andre sider, som f.eks å logge seg på Telenor sine sider for å lese epost, det er umulig, får kun feilmelding og blir kasta ut igjen. Men til dags dato, er dette einaste sida eg har fått problemet på. :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...