Jump to content

tennåla på min kombi har knekt


Aasum

Recommended Posts

kjøpte meg kombi nå nettop så hentet den i dag men da jeg skulle skyte med hagle løpet (øverst) så smallt det ikke når jeg sjekket så var tennåla borte :shock:

Hvem og hvor får jeg fikset dette??

går det å plukke ut tennåla på ei gammel hagle vi ikke bruker å bruke denne??

Link to comment
Share on other sites

Du kjøpte den idag? Hvorfor i h****** skal du da drive og tukle med tennål fra en gammel hagle? Lever den tilbake til selger så får han enten fikse det, eller heve kjøpet.

Skjønner ikke helt tankegangen din siden du umiddelbart tenker at du selv må drive å fikse og mekke på noe som er HELT nytt..

Link to comment
Share on other sites

skrev kansje litt innviklet men den er ikke ny er vel fra 1990 sånn ca.

så vil egentlig ikke plage selger med det, men en børsemaker fixer vel dette på 0 koma niks?

 

Vil være så frekk at jeg kaller deg dumsnill! Du vil ikke plage selgeren med det, Men han vil åpenbart gjerne plage deg med det!!!! :evil: Jeg ville ALDRI latt ham slippe unna med det der!

Link to comment
Share on other sites

når jeg sjekket så var tennåla borte :shock:

 

Hva stemmer her? At nåla er knekt som du skriver i overskriften din eller at den er borte som skriver i innlegget?

Om den er borte så kan det vel kanskje tenkes at selger fortsatt har den og glemt å sette den inn igjen etter evt puss/rengjøring. Ta kontakt med selger. Iom at du har fått ett våpen som ikke går å bruke bør det uansett være grunnlag for å få tilabake noen kroner.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...