Jump to content

Minsteareal hjortejakta 2009


hjortefot.com

Recommended Posts

54,85 da :shock: Det var ikke mye rart. På mitt storvald er det 1 hjort per 1000 da.... Men da er ikke ekstraløyvene medreknet. Det deles kun ut ekstraløyver når alle jaktfeltene har fylt den ordinære kvota, og det har ennå ikke skjedd.... Hadde vi hatt et minsteareal på 55 daa per hjort hadde vi hatt 455 løyver på våre 2 jaktfelt :mrgreen: Da har det ikke vært mye hjort igjen for å si det slik....

 

55 da. må jo være feil? I såfall er det jo en ekstrem tett bestand. Er det hektar du mener kanskje?

Link to comment
Share on other sites

I min kommune ser det ut til å variere frå areal på 6400 (Det står ikkje enhet, men antar det er mål), som har fått tildelt 7/8/5 kalv/kolle/bukk, til areal på 2000 som har fått tildelt ein enkelt kalv. Eg hadde nok blitt litt sur om eg hadde vore på det siste valdet.

Link to comment
Share on other sites

Mål og dekar (da) er det samme ja.

 

Ein bør kanskje presisere at dette gjelder eit jaktfelt, og ikkje eit vald. Og at det er den interne tildelinga i storvaldet som gjev dette utslaget. Tildelinga i storvaldet totalt sett er vel neppe på eit dyr per 54 dekar :wink:

 

"Rekorden" for minsteareal i eit storvald mistenker eg ligger i nabokommunen i sør-vest. ca 250 dyr på 22.000 mål :shock:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vestlandsjeger har rett. Arealet er på omlag 27 000 da.

Grunnen er ynskje om reduksjon i hjortestamma.

Det er ingen som trur dette er ein situasjon som skal vedvare.

Ein ser og at i enkelte delar av valdet reduserer grunneigarane på tal løyver dei ynskjer å ta ut. (2009) Der ser ein reduksjon av hjortestamma. Dette utslaget reknar ein med kjem i resten av valdet og, men neppe i heile valdet på same tid.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...